Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Назва: Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства
Автори: Касянюк, О. Ю.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Касянюк О. Ю. Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства / О. Ю. Касянюк // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 74-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2012_P074-075.pdf341,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.