Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [68] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До збірника матеріалів конференції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо–інноваційної інтерактивної платформи.
Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
Секція 4. Cучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань
Секція 5. Міжнародне правове забезпечення розвитку підприємницьких ініціатив

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 68
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Підвищення ефективності управління персоналом підприємств на основі аналітичних методів оцінки якості праціТравіна, К. В.; Гончаренко, І. М.
2016Стратегічні аспекти організаційно-економічного забезпечення інноваційного розвитку підприємстваЧуприна, М. С.; Безус, П. І.
2016Плинність як індикатор мобільності персоналу на мікрорівні та методи її вимірюванняТабачний, С. С.
2016Фактори підвищення продуктивності праці та їх значення за сучасних умов розвитку економікиЛитвиненко, А. О.
2016Of the enterprise the problem of evaluation the resource potentialKhyzhnyak, L.; Goncharenko, I.
2016Формування стратегії розвитку підприємстваСергачова, А. О.; Крахмальова, Н. А.
2016Державна регуляторна політика у сфері підприємницької діяльностіМарченко, О.; Крахмальова, Н. А.
2016Можливості інформаційної підтримки діяльності підприємстваКолесник, С.; Щербак, В. Г.
2016Управління інвестиційною діяльністю кредитних організацій в умовах їх орієнтації на розвиток реального сектора економікиШевченко, І.; Шкода, М. С.
2016Планування підприємства з виробництва гардинно-тюлевих виробів на основі SWOT-аналізуЗагородня, І.; Герасимчук, Н. А.
2016Роль маркетингу у туристичній діяльностіНевструєва, І.; Гончаренко, І. М.
2016Управління та підвищення конкурентоспроможністі в організаціях роздрібної торгівліВоронцова, М. М.; Гончаренко, І. М.
2016Удосконалення збутової діяльності з використанням інтернет-технологійТкаченко, А. О.; Шкода, М. С.
2016Оптимізація товарного асортименту підприємства як фактор підвищення його конкурентоспроможностіЦельник, П. Ю.; Щербак, В. Г.
2016Формування маркетингової стратегії підприємстваМіщенко, Д. І.; Крахмальова, Н. А.
2016Сучасні тренди інформаційного просування стартап-проектів в мережі інтернетМірошникова, Є. Д.; Птащенко, О. В.
2016Інструменти маркетингу інновацій у системі вищої освітиКамінський, Б. Ю.; Птащенко, О. В.
2016Імідж підприємства та основні його складовіЕсауленко, Р. О.; Птащенко, О. В.
2016Інтернет технології як сучасний інструмент комунікаційУстенко, А. С.; Хмелевська, Л. П.
2016Особливості асортиментної політики підприємств сфери послугІльченко, Л. О.; Ніфатова, О. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 68
Матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Київ, 7 грудня 2016 року)