Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22947
Назва: | Особливості дизайну інтер’єру закладів спеціалізованої початкової мистецької освіти |
Інші назви: | Peculiarities of interior design of institutions of specialized primary art education |
Автори: | Косенко, Д. Ю. Коновалова, Каріна Олександрівна |
Ключові слова: | вимоги санітарні норми ергономічні стандарти освітній простір мистецька освіта художнє рішення функціонування проєктування requirements sanitary standards ergonomic standards educational space art education artistic decision functioning designing |
Дата публікації: | гру-2022 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Коновалова К. О. Особливості дизайну інтер’єру закладів спеціалізованої початкової мистецької освіти : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / К. О. Коновалова ; наук. кер. Д. Ю. Косенко ; рец. О. Д. Герасименко. – Київ : КНУТД, 2022. – 126 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дипломній роботі наведено типи загальної середньої освіти, розглянуто поняття про спеціалізовану мистецьку освіту. Виявлено типологічні особливості закладу. Проаналізовано вимоги та норми для створення інтер’єру спеціалізованої початкової мистецької школи. Проведено аналіз аналогів проєктування закладів обраного типу в Україні та за кордоном. Наведено рекомендації щодо функціонального планування, меблювання та обладнання, художнього рішення школи. На основі проведених досліджень розроблено дизайн-концепцію, з урахуванням умов фізичного і розумового розвитку дитини. Сформовано технічне завдання і розроблено експериментальний дизайн-проєкт закладу зазначеного типу, який знаходиться у місті Києві. Запропоновано планувальне рішення основних приміщень та наведено детальні креслення для обраних зон закладу спеціалізованої початкової мистецької освіти. Здійснено підбір меблів та обладнання. The thesis presents the types of general secondary education, considers the concept of specialized art education. Identified typological features of the institution. The requirements and norms for creating the interior of a specialized elementary art school have been analyzed. An analysis of design analogues of institutions of the selected type in Ukraine and abroad was carried out. Recommendations are given regarding functional planning, furniture and equipment, artistic decision of the school. Based on the research, a design concept was developed, taking into account the conditions of the child's physical and mental development. The technical task was formed and the experimental design project of the institution of the specified type, which is located in the city of Kyiv, was developed. A planning solution for the main premises is proposed and detailed drawings are given for selected areas of the institution of specialized elementary art education. Furniture and equipment have been selected. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22947 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський рівень Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyplom022_Konovalova_Kosenko.pdf | 18,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.