Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧухальова, О. М.-
dc.contributor.authorПрасол, М. І.-
dc.contributor.authorХоменко, В. К.-
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.contributor.authorКолосніченко, О. В.-
dc.date.accessioned2023-03-11T12:35:56Z-
dc.date.available2023-03-11T12:35:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРозвиток кастомізації продуктів моди у ХХІ столітті / О. М. Чухальова, М. І. Прасол, В. К. Хоменко, Н. В. Чупріна, О. В. Колосніченко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 271-280.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22795-
dc.description.abstractВ роботі досліджено соціально-культурні передумови розвитку напрямів дизайну періоду 2000–2020 років. Охарактеризовано явище кастомізації при розробці моделей одягу та колекцій костюма в сучасній системі моди. Визначено чинники розвитку, особливості та підходи до масової кастомізації в художньому проєктуванні колекцій одягу мас-маркету. За результатами проєктної розробки обгрунтовано шляхи впливу нових технологій та матеріалів на розвиток напрямів дизайну ХХІ століття, зокрема в контексті помірного споживання продуктів моди.uk
dc.description.abstractThe social and cultural prerequisites for the development of design trends in the period 2000-2020 have been studied. The phenomenon of customization in the development of clothing models and suit collections in the modern fashion system is characterized. Development factors, features and approaches to mass customization in the artistic design of mass market clothing collections are determined. Based on the results of project development, the ways of influence of new technologies and materials on the development of design directions of the 21st century, in particular in the context of moderate consumption of fashion products, are substantiated.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайн костюмаuk
dc.subjectпродукт модиuk
dc.subjectкастомізаціяuk
dc.subjectпомірне споживанняuk
dc.subjectмодний одягuk
dc.subjectмодна тенденціяuk
dc.subjectекодизайнuk
dc.subjectмасмаркетuk
dc.subjectcostume designuk
dc.subjectfashion productuk
dc.subjectcustomizationuk
dc.subjectsustainable consumptionuk
dc.subjectfashionable clothesuk
dc.subjectfashion trenduk
dc.subjecteco-designuk
dc.subjectmass marketuk
dc.titleРозвиток кастомізації продуктів моди у ХХІ століттіuk
dc.title.alternativeDevelopment of customization of fashion products in the XXI centuryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorChukhalova, O.-
local.contributor.altauthorPrasol, M.-
local.contributor.altauthorKhomenko, V.-
local.contributor.altauthorChuprina, N.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в науціuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P271-280.pdf909,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.