Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкасків, О. М.-
dc.contributor.authorЧжан, Цзінсюань-
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-03-11T11:52:05Z-
dc.date.available2023-03-11T11:52:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСкасків О. М. Розвиток колаборацій у сфері моди та мистецтва / О. М. Скасків, Чжан Цзінсюань, Н. В. Чупріна // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 214-221.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22786-
dc.description.abstractДосліджено умови та етапи розвитку колаборацій між творчою та комерційною складовими створення сучасного одягу як продукту моди в ХХ столітті. Визначено засоби взаємовпливу формально-структурних та художньо-образних властивостей розробки моделей одягу в світовій моді. Описано умови підвищення комерційної ефективності розробки моделей одягу масового виробницта за умови застосування в декоруванні одягу мотивів та творів різних напрямів сучасного мистецтва.uk
dc.description.abstractThe conditions and stages of the development of collaborations between the creative and commercial components of the creation of modern clothing as a fashion product in the 20th century have been studied. Means of mutual influence of formal-structural and artistic-figurative properties of the development of clothing models in world fashion are determined. The conditions for increasing the commercial efficiency of the development of mass-produced clothing models are described, provided that motifs and works of various directions of modern art are used in the decoration of clothing.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайн костюмаuk
dc.subjectпродукт модиuk
dc.subjectдизайнерський брендuk
dc.subjectпринтuk
dc.subjectшоу-румuk
dc.subjectмасмаркетuk
dc.subjectальтернативна модаuk
dc.subjectcostume designuk
dc.subjectfashion productuk
dc.subjectdesigner branduk
dc.subjectprintuk
dc.subjectshowroomuk
dc.subjectmass marketuk
dc.subjectalternative fashionuk
dc.titleРозвиток колаборацій у сфері моди та мистецтваuk
dc.title.alternativeDevelopment of collaboration in the fields of fashion and artuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSkaskiv, O.-
local.contributor.altauthorChzou, Czinsuan-
local.contributor.altauthorChuprina, N.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в науціuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P214-221.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.