Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorWang, M.-
dc.contributor.authorRadchuk, V.-
dc.contributor.authorYezhova, Olga-
dc.contributor.authorPashkevich, Kalina-
dc.date.accessioned2023-03-08T21:20:18Z-
dc.date.available2023-03-08T21:20:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDesign concept of visual messages based on the city brand identity / M. Wang, V. Radchuk, O. Yezhova, K. Pashkevich // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 91-96.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22762-
dc.description.abstractThe purpose of the study is analysis and definition of the design concept of visual messages, which based on the development of city brand identity and the factors that influencing the development of city brand identity, and development of proposals for their design of modern solutions. Theoretical and practical research methods were used, namely analysis of scientific and popular literature on the research topic, generalization of approaches to functional-planning and stylistic solutions of city brand identity based on analysis of design experience. The results of the study can be used in their introduction into the modern practice of new city brand identity and in the development of the establishment of cultural image in local city.uk
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз та визначення концепції дизайну візуальних повідомлень, яка базується на розробці фірмової ідентичності міста та факторів, що впливають на розробку фірмової ідентичності міста, та розробка пропозицій щодо їх оформлення сучасних рішень. Використовувалися теоретичні та практичні методи дослідження, а саме аналіз наукової та популярної літератури з теми дослідження, узагальнення підходів до функціонально-проєктного та стилістичного вирішення айдентики бренду міста на основі аналізу дизайнерського досвіду. Результати дослідження можуть бути використані при впровадженні в сучасну практику нової міської бренд-ідентичності та в робленні культурного іміджу міста.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectcity image designuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectbrand identityuk
dc.subjectcultural designuk
dc.subjectethnic elementsuk
dc.subjectдизайн іміджу містаuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectкультурний дизайнuk
dc.subjectетнічні елементиuk
dc.titleDesign concept of visual messages based on the city brand identityuk
dc.title.alternativeДизайн-концепція візуальних повідомлень на основі фірмового стилю містаuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВанг, М.-
local.contributor.altauthorРадчук, В.-
local.contributor.altauthorЄжова, О. В.-
local.contributor.altauthorПашкевич, К. Л.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в науціuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P091-096.pdf929,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.