Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщенко, М. А.-
dc.contributor.authorКоновалова, К. О.-
dc.contributor.authorШмельова-Нестеренко, О. Є.-
dc.date.accessioned2023-03-08T13:43:34Z-
dc.date.available2023-03-08T13:43:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯщенко М. А. Специфіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновлення / М. А. Ященко, К. О. Коновалова, О. Є. Шмельова-Нестеренко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 66-74.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості сучасних підходів до формування інтер’єрного середовища закладів освіти та можливості їх впровадження в умовах повоєнного відновлення в Україні. Проведено оцінку існуючого підходу до дизайну вітчизняних закладів освіти, проаналізовано зарубіжний досвід організації їх інтер’єру та виділено основні тенденції, які впливають на зміну підходу і відношення до дизайну в освіті.uk
dc.description.abstractThis article considers the features of modern approaches to the formation of the interior environment of educational institutions and the possibilities of their implementation in the conditions of post-war recovery in Ukraine. An assessment of the existing approach to the design of domestic educational institutions was conducted, the foreign experience of their interior organization was analysed, and the main tendencies that affect the change of the approach and the attitude to design in education were specified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectзаклади освітиuk
dc.subjectдизайн інтер’єруuk
dc.subjectінтер’єрне середовищеuk
dc.subjectнавчальний простірuk
dc.subjectвізуальний дизайнuk
dc.subjectадаптивний простірuk
dc.subjectпіслявоєнна відбудоваuk
dc.subjecteducational institutionsuk
dc.subjectinterior designuk
dc.subjectinterior environmentuk
dc.subjectlearning spaceuk
dc.subjectvisual designuk
dc.subjectadaptive spaceuk
dc.subjectpost-war reconstructionuk
dc.titleСпецифіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновленняuk
dc.title.alternativeSpecifications of the interior design of the premises of educational institutions during post-war reconstructionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYashchenko, M.-
local.contributor.altauthorKonovalova, K.-
local.contributor.altauthorShmelova-Nesterenko, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P066-074.pdf579,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.