Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorМандрикін, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-06T10:27:53Z-
dc.date.available2023-03-06T10:27:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМандрикін А. О. Креативний менеджмент як механізм забезпечення розвитку підприємства : дипломна магістерська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / А. О. Мандрикін ; наук. кер. С. М. Бондаренко ; рец. О. І. Маслак. – Київ : КНУТД, 2022. – 117 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22728-
dc.description.abstractВипускну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних положень та обґрунтуванню практичних рекомендацій щодо покращення методів формування креативного менеджменту на підприємстві. Розглянуто теоретичні основи формування креативного менеджменту підприємства. На підставі дослідження діяльності компанії "Google LLC" обґрунтовано основні проблемні питання поточного етапу розвитку підприємства, проведено комплексну діагностику діяльності підприємства, запропоновано пропозиції вдосконалення методів формування креативного менеджменту компанії "Google LLC".uk
dc.description.abstractThe final master's thesis is devoted to the research of theoretical provisions and substantiation of practical recommendations for improving the methods of forming creative management at the enterprise. The theoretical foundations of the formation of creative management of the enterprise are considered. On the basis of the study of the activities of the company "Google LLC", the main problematic issues of the current stage of the company's development were substantiated, a comprehensive diagnosis of the company's activities was carried out, proposals for improving the methods of forming the creative management of the company "Google LLC" were proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкреативний менеджментuk
dc.subjectпродуктивність праціuk
dc.subjectтрудова діяльністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcreative managementuk
dc.subjectlabor productivityuk
dc.subjectlabor activityuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleКреативний менеджмент як механізм забезпечення розвитку підприємстваuk
dc.title.alternativeCreative management as a mechanism for ensuring the development of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMandrykin, A. O.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгБА-21uk
local.diplom.targetМетою дослідження є удосконалення методів формування креативного менеджменту міжнародної компанії, чітке обґрунтування основних методів використання креативу на різних етапах розвитку підприємства.uk
local.diplom.objectПроцеси формування креативного менеджменту підприємства.uk
local.diplom.predmetКомплекс теоретичних, методичних, практичних питань формування креативного менеджменту на "Google LLC".uk
local.diplom.methodМетоди аналізу та синтезу, системний підхід, експертні оцінки та ін.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality073 Менеджментuk
local.diplom.programМенеджментuk
local.contributor.altadvisorBondarenko, S. M.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom073_Mandrykin_Bondarenko.pdf2,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.