Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелудько, А. Е.-
dc.contributor.authorВоронкова, Т. Є.-
dc.date.accessioned2016-10-04T11:07:37Z-
dc.date.available2016-10-04T11:07:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШелудько А. Е. Бенчмаркінг як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства / А. Е. Шелудько, Т. Є. Воронкова // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2206-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleБенчмаркінг як засіб досягнення конкурентних переваг підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionЕкономіка підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P027.pdf258,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.