Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorКолосніченко, Олена-
dc.contributor.authorОстапенко, Наталія-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.date.accessioned2023-02-17T18:48:23Z-
dc.date.available2023-02-17T18:48:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСоціальний плакат як особливий жанр мистецтва / О. В.. Єжова, О. Колосніченко, Н. Остапенко, К. Пашкевич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 91-94.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21112-
dc.description.abstractНаведено результати дослідження соціального плакату; надано визначення понять соціальної реклами та плакату, їх розвиток та вплив на формування морально-етичних принципів суспільства. Розглянуто художню образність і основні етапи розвитку екологічного плакату, зокрема в Україні. Зазначено, що активізація уваги до соціальних проблем значно сприятиме розвитку еко-культури суспільства, особливо молодого покоління. Отримані результати дозволили застосувати системний підхід до створення найбільш ефективної соціальної реклами.uk
dc.description.abstractThe research of the social poster is given; the definition of the concepts of social advertising and posters, their development and influence on the formation of moral and ethical principles of society. The artistic imagery and the main stages of development of the ecological poster, in particular in Ukraine, are considered. It is noted that the intensification of attention to social problems will significantly contribute to the development of eco-culture of society, especially the younger generation. The obtained results allowed to apply a systematic approach to creating the most effective social advertising.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсоціальний плакатuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsocial posteruk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.titleСоціальний плакат як особливий жанр мистецтваuk
dc.title.alternativeSocial poster as special genre of artuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorYezhova, O.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, O.-
local.contributor.altauthorOstapenko, N.-
local.contributor.altauthorPashkevych, K.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P091-094.pdf348,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.