Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.contributor.authorОстапенко, Наталія-
dc.contributor.authorВертило, Катерина-
dc.contributor.authorЄншина, Заріна-
dc.contributor.authorЧуанцзінь, Чжоу-
dc.date.accessioned2023-02-17T18:41:27Z-
dc.date.available2023-02-17T18:41:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПлакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Єжова, К. Пашкевич, Н. Остапенко, К. Вертило, З. Єншина, Чуанцзінь Чжоу // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 87-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21111-
dc.description.abstractВ роботі представлений аналіз соціального плакату у контексті сучасних засобів візуальної комунікації, основні принципи його побудови та створення. Виокремлено психологічні чинники формування ідеї, яка транслюється плакатом, аспекти психологічного та емоційного забарвлення соціальної реклами. Метою дослідження було проаналізувати художньо-композиційні прийоми та методи, що використані в соціальних плакатах, та можливості їх реалізації в умовах пандемії COVID-19. В роботі проведено порівняльний аналіз соціальних плакатів на тему COVID-19 в Україні і в Китаї.uk
dc.description.abstractThe work presents an analysis of the social poster in the context of modern visual communication tools, the basic principles of its construction and creation. The psychological factors of formation of an idea, which is broadcast by a poster, aspects of psychological and emotional coloring of social advertising, are distinguished. The purpose of the study was to analyze the artistic and compositional techniques and methods used in social posters and the possibility of their implementation in the conditions of the COVID-19 pandemic. A comparative analysis of social posters on the topic of COVID-19 in Ukraine and China was conducted.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсоціальний плакатuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectхудожньо-композиційні прийомиuk
dc.subjectCOVID-19uk
dc.subjectsocial posteruk
dc.subjectvisual communicationuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectartistic and compositional techniquesuk
dc.titleПлакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19uk
dc.title.alternativePoster as a means of social advertising in a pandemic COVID-19uk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorYezhova, O.-
local.contributor.altauthorPashkevich, K.-
local.contributor.altauthorOstapenko, N.-
local.contributor.altauthorVertylo, K.-
local.contributor.altauthorYenshyna, Z.-
local.contributor.altauthorCHuanjin, Zh.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P087-090.pdf750,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.