Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.contributor.authorКолосніченко, Олена-
dc.contributor.authorКуценко, Анастасія-
dc.contributor.authorПоросюк, Аліна-
dc.date.accessioned2023-02-17T18:16:40Z-
dc.date.available2023-02-17T18:16:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПідходи до створення дизайну етикетки для ефективного продажу продукції / Є. П. Гула, О. Колосніченко, А. Куценко, А. Поросюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 75-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21108-
dc.description.abstractПредставлено результати роботи з встановлення дизайну етикеток вина з точки зору продажу; досліджено вплив різних методів графічної виразності та візуальних образів на рішення споживача про покупку вина. З’ясовано, що не тільки колір та шрифти привертають увагу, а й візуальні образи приховані на етикетці, зчитуючі котрі мозок виділяє гормон задоволення дофамін. Таким чином, отримуючи позитивні емоції покупець пов’язує їх з продуктом, що значно збільшує шанси на покупку.uk
dc.description.abstractThe results of work on establishing the design of wine labels in terms of sales are presented; the influence of different methods of graphic expression and visual images on the consumer 's decision to buy wine has been studied. Not only sound education but his alertness and dedication too are most required. Thus, receiving positive emotions, the buyer associates them with the product, which significantly increases the chances of purchase.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectетикеткаuk
dc.subjectдизайн упаковкиuk
dc.subjectвиноuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectlabeluk
dc.subjectpacking designuk
dc.subjectwineuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.titleПідходи до створення дизайну етикетки для ефективного продажу продукціїuk
dc.title.alternativeApproaches to create label design for effective sale of productsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorGula, Y.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, O.-
local.contributor.altauthorKutsenko, A.-
local.contributor.altauthorPorosyuk, A.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P075-078.pdf188,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.