Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21082
Назва: Calligraphy – visual communication strategy in printing production
Автори: Vasiliev, Nicoleta
Adascalita, Lucia
Ключові слова: calligraphy
artists
printing products
label
poster
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Vasiliev N. Calligraphy – visual communication strategy in printing production / N. Vasiliev, L. Adascalita // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 30-33.
Короткий огляд (реферат): This article examines the esthetic and creative features of calligraphy's engagement in printing design through the eyes of fine artists and designers from both inside and beyond the nation. In this example, the visuals and descriptive method were used to build new visual promotional tools particular to printing products that are catching the customer's attention. The examination of many types of printing goods has enabled the promotion of the typographical characters' special features for those items. The outcomes of this study were used to create new and inventive designs for posters using calligraphic motifs as the main feature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21082
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P030-033.pdf235,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.