Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vitkovskyi, Yu. | en |
dc.contributor.author | Rebilas, R. | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-11T14:58:03Z | - |
dc.date.available | 2023-02-11T14:58:03Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Vitkovskyi Yu. Modelowanie procesow zarzadzania wspolpraca szkol wyzszych = Моделювання управління кооперацією вищої освіти [Текст] / Yu. Vitkovskyi, R. Rebilas // Менеджмент. - 2022. - Вип. 1 (35). - С. 103-116. | uk |
dc.identifier.issn | 2415-3206 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21045 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено моделювання управління процесами співпраці університетів. Визначено проблемні моменти залежно від даного типу масштабів щодо обґрунтування цілей і завдань, напрямків програми та поетапності їх реалізації, наближення ресурсів у конкретних структурах тощо. Гіпотеза полягає в обґрунтуванні методичних рекомендацій та рекомендацій. Поняття мети не має чіткого сприйняття. Його філософська інтерпретація – досягнення ідеальної внутрішньомотиваційної теми. Бажаною ціллю в такому випадку буде якась ідеальна або ідеальна ціль. Досягнення ідеальних цілей у природі, поленчищі та розвитку суспільного виробництва практично неможливе. Він тільки їх побачить, подивиться на них. На практиці вони планують і реалізують цілі, для цього розробляють і реалізують систему заходів і завдань. Метою дослідження є моделювання розвитку менеджменту співпраці університетів. Методика дослідження загальних та спеціальних методів дослідження: логічний аналіз та порівняльний аналіз у розкритті засад наукової сутності університетського співробітництва; метод індукції використовувався для формально-логічних узагальнень, що дозволяє сформулювати загальний висновок на основі аналізу окремих фактів і явищ, метод дедукції використовувався для отримання непрямих (часткових) висновків на основі аналізу загального процесу, метод абстрагування, що використовується для ідентифікації процесів через нехтування логічними явищами. Сформульовано теоретико-методичну підготовку менеджменту міжнародних університетів, які беруть участь у максимізації взаємодоповнюваності ресурсів та мінімізації інституційної несумісності. | uk |
dc.description.abstract | W artykule przedstawiono symulację procesów zarządzania procesami kooperacyjnymi uczelni. Zidentyfikowano problematyczne momenty w analizie tego rodzaju podejść w zakresie uzasadnienia celów i głównych zadań, działań programowych i etapowania ich realizacji, udostępniania zasobów w określonych strukturach itp. Hipotezą badań jest uzasadnienie zaleceń i propozycji metodologicznych. Pojęcie celu nie ma jasnego postrzegania. Jego filozoficzna interpretacja jest osiągnięciem idealnego wewnętrznego motywu motywacyjnego. Pożądanym celem w takim przypadku byłby jakiś idealny lub idealny cel. Osiągnięcie idealnych celów w przyrodzie, społeczeństwie i rozwoju produkcji społecznej jest prawie niemożliwe. Można się tylko na nich skupić, podejść do nich. W praktyce planują i realizują cele, w tym celu opracowują i wdrażają system działań i zadań. Celem badania jest Modelowanie procesów zarządzania współpracą szkół wyższych. Metodologia badań naukowych to ogólne i specjalne metody badawcze: analiza logiczna i porównawcza w ujawnianiu zasad kształtowania naukowej istoty współpracy szkół wyższych; metodę indukcji zastosowano do uogólnień formalno-logicznych, co pozwala na sformułowanie ogólnego wniosku na podstawie analizy poszczególnych faktów i zjawisk, metodę dedukcji zastosowano do uzyskania wniosków pośrednich (cząstkowych) na podstawie analizy proces ogólny, metodę abstrakcji zastosowano do identyfikacji procesów z powodu zaniedbania zjawisk losowych. Sformułowano teoretyczne i metodologiczne założenia zarządzania rozwojem współpracy międzynarodowych uczelni, które opierają się na maksymalizacji komplementarności zasobów i minimalizacji niekompatybilności instytucjonalnej. | en |
dc.language | en | |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | менеджмент | uk |
dc.subject | кооперація | uk |
dc.subject | дерево цілей | uk |
dc.subject | розробка програми | uk |
dc.subject | синергетичний ефект | uk |
dc.subject | асоціація | uk |
dc.subject | uczelnie | en |
dc.subject | integracja | en |
dc.subject | zarządzanie | en |
dc.subject | współpraca | en |
dc.subject | drzewo celów | en |
dc.subject | rozwój programu | en |
dc.subject | efekt synergii | en |
dc.subject | stowarzyszenie | en |
dc.title | Modelowanie procesow zarzadzania wspolpraca szkol wyzszych | en |
dc.title.alternative | Моделювання управління кооперацією вищої освіти | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Вітковський, Ю. | uk |
local.contributor.altauthor | Ребілас, Р. | uk |
local.source | Менеджмент | uk |
local.source.number | Вип. 1 (35) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2415-3206.2022.1.8 | |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Менеджмент |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Management_2022_Issue1(35)_P103-116.pdf | 262,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.