Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVitkovskyi, Yu.en
dc.contributor.authorRebilas, R.en
dc.date.accessioned2023-02-11T14:58:03Z-
dc.date.available2023-02-11T14:58:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationVitkovskyi Yu. Modelowanie procesow zarzadzania wspolpraca szkol wyzszych = Моделювання управління кооперацією вищої освіти [Текст] / Yu. Vitkovskyi, R. Rebilas // Менеджмент. - 2022. - Вип. 1 (35). - С. 103-116.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21045-
dc.description.abstractУ статті представлено моделювання управління процесами співпраці університетів. Визначено проблемні моменти залежно від даного типу масштабів щодо обґрунтування цілей і завдань, напрямків програми та поетапності їх реалізації, наближення ресурсів у конкретних структурах тощо. Гіпотеза полягає в обґрунтуванні методичних рекомендацій та рекомендацій. Поняття мети не має чіткого сприйняття. Його філософська інтерпретація – досягнення ідеальної внутрішньомотиваційної теми. Бажаною ціллю в такому випадку буде якась ідеальна або ідеальна ціль. Досягнення ідеальних цілей у природі, поленчищі та розвитку суспільного виробництва практично неможливе. Він тільки їх побачить, подивиться на них. На практиці вони планують і реалізують цілі, для цього розробляють і реалізують систему заходів і завдань. Метою дослідження є моделювання розвитку менеджменту співпраці університетів. Методика дослідження загальних та спеціальних методів дослідження: логічний аналіз та порівняльний аналіз у розкритті засад наукової сутності університетського співробітництва; метод індукції використовувався для формально-логічних узагальнень, що дозволяє сформулювати загальний висновок на основі аналізу окремих фактів і явищ, метод дедукції використовувався для отримання непрямих (часткових) висновків на основі аналізу загального процесу, метод абстрагування, що використовується для ідентифікації процесів через нехтування логічними явищами. Сформульовано теоретико-методичну підготовку менеджменту міжнародних університетів, які беруть участь у максимізації взаємодоповнюваності ресурсів та мінімізації інституційної несумісності.uk
dc.description.abstractW artykule przedstawiono symulację procesów zarządzania procesami kooperacyjnymi uczelni. Zidentyfikowano problematyczne momenty w analizie tego rodzaju podejść w zakresie uzasadnienia celów i głównych zadań, działań programowych i etapowania ich realizacji, udostępniania zasobów w określonych strukturach itp. Hipotezą badań jest uzasadnienie zaleceń i propozycji metodologicznych. Pojęcie celu nie ma jasnego postrzegania. Jego filozoficzna interpretacja jest osiągnięciem idealnego wewnętrznego motywu motywacyjnego. Pożądanym celem w takim przypadku byłby jakiś idealny lub idealny cel. Osiągnięcie idealnych celów w przyrodzie, społeczeństwie i rozwoju produkcji społecznej jest prawie niemożliwe. Można się tylko na nich skupić, podejść do nich. W praktyce planują i realizują cele, w tym celu opracowują i wdrażają system działań i zadań. Celem badania jest Modelowanie procesów zarządzania współpracą szkół wyższych. Metodologia badań naukowych to ogólne i specjalne metody badawcze: analiza logiczna i porównawcza w ujawnianiu zasad kształtowania naukowej istoty współpracy szkół wyższych; metodę indukcji zastosowano do uogólnień formalno-logicznych, co pozwala na sformułowanie ogólnego wniosku na podstawie analizy poszczególnych faktów i zjawisk, metodę dedukcji zastosowano do uzyskania wniosków pośrednich (cząstkowych) na podstawie analizy proces ogólny, metodę abstrakcji zastosowano do identyfikacji procesów z powodu zaniedbania zjawisk losowych. Sformułowano teoretyczne i metodologiczne założenia zarządzania rozwojem współpracy międzynarodowych uczelni, które opierają się na maksymalizacji komplementarności zasobów i minimalizacji niekompatybilności instytucjonalnej.en
dc.languageen
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectдерево цілейuk
dc.subjectрозробка програмиuk
dc.subjectсинергетичний ефектuk
dc.subjectасоціаціяuk
dc.subjectuczelnieen
dc.subjectintegracjaen
dc.subjectzarządzanieen
dc.subjectwspółpracaen
dc.subjectdrzewo celówen
dc.subjectrozwój programuen
dc.subjectefekt synergiien
dc.subjectstowarzyszenieen
dc.titleModelowanie procesow zarzadzania wspolpraca szkol wyzszychen
dc.title.alternativeМоделювання управління кооперацією вищої освіти
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorВітковський, Ю.uk
local.contributor.altauthorРебілас, Р.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 1 (35)uk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2022.1.8
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2022_Issue1(35)_P103-116.pdf262,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.