Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBebko, S.en
dc.date.accessioned2023-02-11T14:58:01Z-
dc.date.available2023-02-11T14:58:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationBebko S. Methodical aspects of determining the effectiveness of free economic cooperation in the system of cooperation management of higher education institutions = Методичні аспекти визначення ефективності вільної економічної співпраці в системі управління співробітництвом закладів вищої освіти [Текст] / S. Bebko // Менеджмент. - 2022. - Вип. 1 (35). - С. 9-21.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21036-
dc.description.abstractУправління кооперацією закладів вищої освіти стає найважливішим компонентом інноваційного процесу. Для регіональних політиків він є життєво важливим компонентом регіональної інноваційної політики, оскільки успішне використання результатів НДДКР локальних ЗВО має важливе значення для конкурентоспроможності не тільки регіону, а й країни в цілому. Очевидним є помітний зсув у бік регіоналізації в інноваційній політиці та технологіях вищої школи. Одним із його наслідків є очікування від університетів створення мереж та встановлення регіональних зв'язків. Також важливе значення має створення широких спільних кластерних мереж, хоча більшість кластерів зосереджено на слабко виражених мережах місцевого рівня. Незважаючи на це, члени мережі відповідають за більшу кількість патентних заявок, ніж інші. Більше того, схоже, що якість патентів не знижується у співпраці з університетами одного регіонального кластеру. Гіпотеза наукового дослідження полягає у обґрунтуванні методичних рекомендацій та пропозицій щодо підвищення ефективності взаємодії ЗВО в системі управління кооперацією закладів вищої освіти. Метою дослідження є обґрунтування особливостей та ефективності взаємодії ЗВО в системі управління кооперацією закладів вищої освіти. Методологією наукового дослідження є загальнонаукові методи дослідження: логічного та порівняльного аналізу у розкритті засад формування наукової сутності кооперації закладів вищої освіти; метод індукції для здійснення формально-логічних узагальнень, метод дедукції використовувався для одержання проміжних (часткових) висновків на основі аналізу характеру загального процесу, метод абстрагування для виявлення та ідентифікації значимих тенденцій економічних процесів. Для моделювання використовувались спеціальні програмно-технічні засоби: MS Excel, RSPSS, мова програмування "R". Сформовано теоретико-методологічні положення управління розвитком кооперації міжнародних закладів вищої освіти, які базуються на максимізації ресурсної взаємодоповнюваності і мінімізації інституційної несумісності. Обґрунтовано науково-методичні положення забезпечення управління розвитком кооперації міжнародних закладів вищої освіти, які базуються на виокремлених ключових сферах та стратегічних можливостях від кооперації міжнародних ЗВО, що дозволяє забезпечувати ефективність їх міжнародної діяльності і дає підґрунтя для нівелювання економічного опортунізму її учасників.uk
dc.description.abstractThe Cooperation of Cooperation in Higher Education Institutions is becoming the most important component of the innovation process. For regional politicians, it is a vital component of regional innovation policy, as the successful use of R&D results of local free economic zones is important for the competitiveness not only of the region but also of the country as a whole. There is a clear shift towards regionalization in higher education innovation policy and technologies. One of its consequences is the expectation from universities to create networks and establish regional connections. It is also important to create broad shared cluster networks, although most clusters focus on weak local networks. Nevertheless, network members are responsible for more patent applications than others. Moreover, it seems that the quality of patents is not reduced in cooperation with the universities of one regional cluster. The hypothesis of the research is to substantiate the methodological recommendations and proposals to increase the effectiveness of the interaction of free economic zones in the management system of cooperation of higher education institutions. The purpose of the study is to substantiate the features and effectiveness of the interaction of free economic zones in the management system of cooperation of higher education institutions. The methodology of scientific research is general and special research methods: logical and comparative analysis in revealing the principles of forming the scientific essence of cooperation of higher education institutions; the method of induction was used to make formal-logical generalizations, which allows the formulation of a general conclusion based on the analysis of individual facts and phenomena, the method of deduction was used to obtain intermediate (partial) conclusions based on the analysis of the general process, the method of abstraction was used to identify processes due to the neglect of random phenomena, For modeling and calculations used special software and hardware: MS Excel, RSPSS, programming language "R". Theoretical and methodological provisions for managing the development of cooperation of international higher education institutions, based on maximizing resource complementarity and minimizing institutional incompatibility, and whose main goal is to ensure the development of cooperation of international higher education institutions as a way to improve areas (education, research, technology transfer). The scientific and methodological provisions of ensuring the management of the development of cooperation of international higher education institutions, which are based on selected key areas and strategic opportunities from the cooperation of international free economic zones, which allows to ensure the effectiveness of their international activities and provides a basis for leveling economic opportunism.en
dc.languageen
dc.subjectзаклади вищої освіти (ЗВО)uk
dc.subjectвзаємодія ЗВОuk
dc.subjectкоопераціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінноваційна політика ЗВОuk
dc.subjectсистема управління ЗВОuk
dc.subjectinstitutions of higher education (HEI)en
dc.subjectinteraction of HEIsen
dc.subjectcooperationen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectinnovation policy of HEIsen
dc.subjectmanagement system of HEIsen
dc.titleMethodical aspects of determining the effectiveness of free economic cooperation in the system of cooperation management of higher education institutionsen
dc.title.alternativeМетодичні аспекти визначення ефективності вільної економічної співпраці в системі управління співробітництвом закладів вищої освіти
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorБебко, С.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 1 (35)uk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2022.1.1
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2022_Issue1(35)_P009-021.pdf416,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.