Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернявський, Богдан-
dc.contributor.authorСлітюк, О. О.-
dc.contributor.authorХиневич, Р. В.-
dc.contributor.authorЖайворон, В. В.-
dc.date.accessioned2023-02-08T19:30:35Z-
dc.date.available2023-02-08T19:30:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОсобливості розробки фірмового стилю для спортивних компаній / Б. Чернявський, О. Слітюк, Р. В. Хиневич, В. В. Жайворон // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 293-296.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21029-
dc.description.abstractЗагальновідомо, що різні організації мають унікальні індивідуальні стиль, які роблять їх впізнаваними для світу. Коли фірмовий стиль спортивної компанії представлений надійно і постійно, це створює позитивний світогляд і постійне уявлення про компанію. Цінність компанії зростає щоразу, коли вона представлена належним чином, і зменшується з кожним невідповідним застосуванням. Добре розроблений фірмовий стиль відображає принципи, наміри та цілі компанії – розуміння того, що це за спортивна компанія.uk
dc.description.abstractIt is well known that different organizations have unique individual styles that make them recognizable to the world. When the corporate style of a sports company is presented reliably and constantly, it creates a positive outlook and a constant image of the company. The value of a company increases whenever it is properly presented and decreases with each inappropriate application. A welldeveloped corporate identity reflects the principles, intentions and goals of the company – an understanding of what a sports company it is.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectспортивні компаніїuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectsports companiesuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectdesignuk
dc.titleОсобливості розробки фірмового стилю для спортивних компанійuk
dc.title.alternativeFeatures of corporate style development for sports companiesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorCherniavskyi, B.-
local.contributor.altauthorSlituk, O.-
local.contributor.altauthorChinevich, R.-
local.contributor.altauthorZhaivoron, V.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V1_P293-296.pdf180,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.