Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21028
Назва: Концепції проектування дизайн-продуктів
Інші назви: Product design concepts
Автори: Чернявський, Богдан
Ковальчук, Майя
Яворський, Олександр
Могила, Євгенія
Ключові слова: дизайн
сайт
застосунок
проектування
комунікація
design
site
application
design
communication
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Концепції проектування дизайн-продуктів / Б. Чернявський, М. Ковальчук, О. Яворський, Є. Могила // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 290-292.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджена користь використання концепцій Jobs-to-be-Done Алана Клемента та методу персон Алана Купера при розробці функцій, інтерфейсу користувача та діджитал-застосунків. Визначені переваги та недоліки обох концепцій проектування та їх впливу на візуалізацію у дизайні.
In this work it was realized that the persona includes information that we often get from Jobs-to-be-Done surveys, but its content can be much broader. Personality – a way of presenting information, and Jobs-to-be-Done – information about consumer behavior. A proper understanding of design concepts helps to create products that bring benefits and solve customer problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21028
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V1_P290-292.pdf164,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.