Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьміних, М. В.uk
dc.date.accessioned2023-02-06T11:44:22Z-
dc.date.available2023-02-06T11:44:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКузьміних М. В. Специфіка походження та атрибуції лакових творів у техніці Наджон Чилгі [Текст] / М. В. Кузьміних // Art and Design. - 2022. - № 3 (19). - С. 100-110.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20998-
dc.description.abstractМета – виявлення та встановлення різниці між корейськими, китайськими та японськими техніками лакового мистецтва з інкрустацією та узагальнення даних техніко-технологічних особливостей, які пов'язані з історичними та географічними рамками задля покращення процесу атрибуції українських творів. Застосовано метод систематизації інформації стосовно кількості об'єктів та їх візуальних характеристик. Методи синтезу та узагальнення використано при вивченні інформації та зображень стосовно походження технік, етапів створення об'єктів та їх географічних рамок для подальшого порівняння за візуальними характеристиками з творами в українських колекціях. Висвітлено особливості корейських технік лаку уруші з інкрустацією перламутром та надано інформацію стосовно існуючих творів (японських, китайських, намбань, шинуазрі, японері) в українських музейних та приватних колекціях. Проведено дослідження з походження корейських лакових технік та історії їх виникнення. Знайдені аналоги за візуальними характеристиками до лакових творів з інкрустацією в українських колекціях. Вперше у науковий обіг з мистецтвознавства в Україні введено аналіз творів у традиційній корейській техніці Наджон Чилгі, з'ясовано кількість творів у музейних колекціях, створених технікою інкрустації лаку уруші перламутром, визначено їх походження на основі даних, наданих музеями та завдяки пошукам аналогів автором, проведено порівняння за візуальними характеристиками творів з українських колекцій з аналогічними творами з зарубіжних музеїв та колекцій. Представлений матеріал був опрацьований у процесі дослідження українських колекцій східних лакових творів уруші, він доповнює інформацію стосовно об'єктів, створених у корейській техніці Наджон Чилгі, та надає інформацію стосовно технік інкрустації лаку уруші у Кореї, їх історії та виникнення.uk
dc.description.abstractIdentifying and establishing the difference between Korean, Chinese and Japanese techniques of lacquer art with inlay and summarizing these technical and technological features, which are related to historical and geographical frameworks in order to improve the process of attribution of Ukrainian works. The method of systematization of information regarding the number of objects and their visual characteristics is applied. Methods of synthesis and generalization were used in the study of information and images regarding the origin of techniques, stages of creation of objects and their geographical framework for further comparison by visual characteristics with works in Ukrainian collections. The peculiarities of Korean urushi lacquer techniques with mother-of-pearl inlay and provides information about existing works (Japanese, Chinese, namban, chinoiserie, japoneri) in Ukrainian museums and private collections. A study was conducted on the origin of Korean lacquer techniques and the history of their emergence. Analogues in terms of visual characteristics to lacquer works with inlay were found in Ukrainian collections. For the first time, the analysis of works in the traditional Korean technique of Najeon Chilgi was introduced into the scientific circulation of art history in Ukraine, the number of works in museum collections created using the urushi mother-of-pearl lacquer incrustation technique was determined, their origin was determined based on data provided by museums and thanks to the author's search for analogs, a comparison was made by visual characteristics of works from collections with similar works from foreign museums and collections. The presented material is a fragment in the process of researching Ukrainian collections of oriental urushi lacquer works, it supplements information about objects created in the Korean technique of Najeon Chilgi and provides information about urushi lacquer inlay techniques in Korea, their history and origin.en
dc.languageuk
dc.subjectДалекий Східuk
dc.subjectурушіuk
dc.subjectдалекосхідні лакові твориuk
dc.subjectатрибуціяuk
dc.subjectекспертизаuk
dc.subjectмузейна колекціяuk
dc.subjectконсерваціяuk
dc.subjectреставраціяuk
dc.subjectтехнікаuk
dc.subjectКореяuk
dc.subjectFar Easten
dc.subjecturushien
dc.subjectFar Eastern lacquer worksen
dc.subjectattributionen
dc.subjectexaminationen
dc.subjectmuseum collectionen
dc.subjectconservationen
dc.subjectrestorationen
dc.subjecttechniqueen
dc.subjectKoreaen
dc.titleСпецифіка походження та атрибуції лакових творів у техніці Наджон Чилгіuk
dc.title.alternativeSpecificity of the origin and attribution of lacquered works in the technique of Najeon Chilgi
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKuzminykh, M. V.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (19)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2022.3.8
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2022_N3_P100-110.pdf863,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.