Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslanaen
dc.contributor.authorSklyarenko, V. O.en
dc.contributor.authorSlityuk, Olenaen
dc.date.accessioned2023-02-06T11:44:19Z-
dc.date.available2023-02-06T11:44:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKhynevych R. V. Perspective as a means of compositional expressiveness in artistic photography = Перспектива як засіб композиційної виразності у художній фотографії [Текст] / R. V. Khynevych, V. O. Sklyarenko, O. O. Slityuk // Art and Design. - 2022. - № 3 (19). - С. 9-18.uk
dc.identifier.issn2617-0272-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20988-
dc.description.abstractМета роботи – визначення особливостей використання перспективи у художній фотографії як засобу композиційної виразності. Виконання аналізу геометричних та оптичних аспектів візуальних характеристик різних видів перспективи у фотомистецтві. Застосовано порівняльний аналіз композиційних прийомів передачі об’єму та глибини простору у художній фотографії. Використано методи систематизації та узагальнення для визначення специфічних рис різних видів перспективи у фотомистецтві. Розглянуто особливості поняття перспективи у фотографії. Визначено спільні риси творів живопису і фотомистецтва у контексті передачі глибини і об’єму зображуваного простору. Виконано аналіз основних видів перспективи – лінійної, тональної, повітряної, оптичної та сферичної, на прикладі їх використання у художній фотографії. Визначено вплив перспективної побудови знімку на візуальне сприйняття зображення та закладеного в нього змісту. З’ясовано роль технічних засобів та їх параметрів при побудові перспективи фотографічного кадру. Визначено основні прийоми відображення об’єму та глибини простору у фотозображенні при використанні різних видів перспективи. Виявлено геометричні та оптичні закономірності перспективи як образотворчого засобу у художній фотографії. Досліджено і систематизовано відомості про застосування різних видів перспективи у художній фотографії. Надано рекомендації щодо вибору геометричних та оптичних параметрів кадру для передачі візуальної інформації у творах фотографічного мистецтва. Отримані результати можуть бути використані у навчальному процесі при підготовці бакалаврів спеціалізації фотовідеодизайн.uk
dc.description.abstractDetermination of the features of the use of perspective in artistic photography as a means of compositional expressiveness. Analysis of geometric and optical aspects of the visual characteristics of different types of perspective in photographic art. A comparative analysis of compositional methods of conveying volume and depth of space in artistic photography is applied. Methods of systematization and generalization were used to determine the specific features of different types of perspective in photo art. The peculiarities of the concept of perspective in photography are considered. The common features of works of painting and photo art in the context of conveying the depth and volume of the depicted space are determined. The analysis of the main types of perspective – linear, tonal, aerial, optical and spherical – was performed, using the example of their use in artistic photography. The influence of the perspective construction of the picture on the visual perception of the image and its content is determined. The role of technical means and their parameters in constructing the perspective of a photographic frame is clarified. The main methods of displaying the volume and depth of space in a photo image when using different types of perspective are defined. The geometric and optical regularities of perspective as a pictorial means in art photography are revealed. Information on the use of different types of perspective in artistic photography has been studied and systematized. Recommendations are provided for the selection of geometric and optical parameters of the frame for the transmission of visual information in works of photographic art. The obtained results can be used in the educational process in the preparation of bachelors specializing in photo-video design.en
dc.languageen-
dc.subjectфотозображенняuk
dc.subjectфотодизайнuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectкалендарuk
dc.subjectвиди перспективи у фотографіїuk
dc.subjectлінійна перспективаuk
dc.subjectповітряна перспективаuk
dc.subjectтональна перспективаuk
dc.subjectоптична перспективаuk
dc.subjectсферична перспективаuk
dc.subjectphoto imagesen
dc.subjectphoto designen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjecttypes of perspective in photographyen
dc.subjectlinear perspectiveen
dc.subjectaerial perspectiveen
dc.subjecttonal perspectiveen
dc.subjectoptical perspectiveen
dc.subjectspherical perspectiveen
dc.titlePerspective as a means of compositional expressiveness in artistic photographyen
dc.title.alternativeПерспектива як засіб композиційної виразності у художній фотографії-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorХиневич, Р. В.uk
local.contributor.altauthorСкляренко, В. О.uk
local.contributor.altauthorСлітюк, О. О.uk
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (19)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2022.3.1-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2022_N3_P009-018.pdf593,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.