Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2023-01-20T17:34:55Z-
dc.date.available2023-01-20T17:34:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потоками / О. С. Євсейцева // Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. – 2010. – Вип. 7 (26), Ч. 4. – С. 142-150.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20641-
dc.description.abstractОбґрунтуванно доцільність застосування маркетингової діагностики при формуванні і управлінні матеріальними потоками, яке дозволить підвищити конкурентоспроможність продукції і, як наслідок, надасть можливість постійно збільшувати ринкову вартість промислових підприємств.uk
dc.description.abstractExpediency marketing diagnostic use in the formation and management of material flows that will improve competitiveness and, consequently, will provide opportunity to increase the market value of industrial enterprises.uk
dc.description.abstractОбоснование целесообразности применения маркетинговой диагностики при формировании и управлении материальными потоками, которое позволит повысить конкурентоспособность продукции и, как следствие, даст возможность постоянно увеличивать рыночную стоимость промышленных предприятий.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова діагностикаuk
dc.subjectматеріальні потокиuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectринкова вартістьuk
dc.subjectmarketing diagnosticsuk
dc.subjectmaterial flowsuk
dc.subjectproduct competitivenessuk
dc.subjectmarket valueuk
dc.subjectмаркетинговая диагностикаuk
dc.subjectматериальные потокиuk
dc.subjectконкурентноспособность продукцииuk
dc.subjectрыночная стоимостьuk
dc.titleВикористання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиuk
dc.title.alternativeDiagnostic use of marketingas material flows managementuk
dc.title.alternativeИспользование маркетинговой диагностики в управлении материальными потокамиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічні науки. Серія "Економіка та менеджмент" : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університетuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf431,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.