Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorМороз, І. О.-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:30:26Z-
dc.date.available2023-01-15T20:30:26Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationМороз І. О. Організація маркетингових досліджень в банках України / І. О. Мороз ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 129-131.uk
dc.identifier.issn2520-2057uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587-
dc.description.abstractРозкрито сутність та етапи проведення маркетингових досліджень в банку, досліджено особливості організації маркетингових досліджень в банках України, визначено нові підходи у проведенні маркетингових досліджень в банках.uk
dc.description.abstractРаскрыты сущность и этапы проведения маркетинговых исследований в банке, исследованы особенности организации маркетинговых исследований в банках Украины, определены новые подходы в проведении маркетинговых исследований в банках.uk
dc.description.abstractThe article reveals the essence and the main stages of marketing research in the bank, the features of marketing research in banks of Ukraine were investigated, the new approaches in conducting market research in banks have been defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectорганізація маркетингових дослідженьuk
dc.subjectбанківська конкуренціяuk
dc.subjectдизайн маркетингового дослідженняuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectорганизация маркетинговых исследованийuk
dc.subjectбанковская конкуренцияuk
dc.subjectдизайн маркетингового исследованияuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectrealization of market researchuk
dc.subjectbank's competitionuk
dc.subjectdesign of marketing researchuk
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень в банках Україниuk
dc.title.alternativeОрганизация маркетинговых исследований в банках Украиныuk
dc.title.alternativeOrganization of marketing research in Ukraine banksuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМороз, Ирина Олеговна-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorMoroz, Iryna-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Elena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
150589354722_P129-131.pdf103,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.