Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPuzyrova, Polina-
dc.contributor.authorKhmelevskiy, N. O.-
dc.contributor.authorHerasymchuk, M. D.-
dc.date.accessioned2022-12-13T15:25:25Z-
dc.date.available2022-12-13T15:25:25Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationPuzyrova P. V. Basic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign markets / P. V. Puzyrova, N. O. Khmelevskiy, M. D. Herasymchuk // Формування ринкових відносин в Україні. – 2022. – № 9 (256). – С. 50-57.uk
dc.identifier.issn2522-1620uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20533-
dc.description.abstractBecause of writing the article, it was determined that modern business activities in the foreign market require the use of new methods for conducting foreign economic activity and ensuring its effective management. It has been established that the organization of the international activity of an enterprise involves the choice of a way to enter foreign markets, depending on the purpose of the enterprise, the scale of activity, the nature of the product and intentions to control sales. It has been determined that among the main strategies for enterprises to enter foreign markets there are indirect exports, direct exports, an assembly plant and joint ventures.uk
dc.description.abstractВ результаті написання статті було визначено, що сучасне ведення підприємницької діяльності на зовнішньому ринку вимагає застосування нових методів проведення зовнішньоекономічної діяльності та забезпечення її ефективного управління. Встановлено, що організація міжнародної діяльності підприємства передбачає вибір способу виходу на закордонні ринки, який залежить від мети підприємства, масштабів діяльності, характеру товару й намірів контролювати продаж. Визначено, що серед основних стратегій виходу підприємств на зовнішні ринки є непрямий експорт, прямий експорт, складальний завод та спільні підприємства.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectinternational economyuk
dc.subjecttradeuk
dc.subjectdirect exportuk
dc.subjectindirect exportuk
dc.subjectforeign marketsuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectexport incomeuk
dc.subjectexport operationsuk
dc.subjectexport potentialuk
dc.subjectміжнародна економікаuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectпрямий експортuk
dc.subjectнепрямий експортuk
dc.subjectзовнішні ринкиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectекспортний дохідuk
dc.subjectекспортні операціїuk
dc.subjectекспортний потенціалuk
dc.titleBasic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign marketsuk
dc.title.alternativeБазові стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішні ринкиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПузирьова, П. В.-
local.contributor.altauthorХмелевский, М. О.-
local.contributor.altauthorГерасимчук, М. Д.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceФормування ринкових відносин в Україніuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PUZYROVA_FRVU_9_2022.pdf209,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.