Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПузирьова, П. В.-
dc.contributor.authorМаммадова, Саміра-
dc.date.accessioned2022-12-07T13:08:18Z-
dc.date.available2022-12-07T13:08:18Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationМаммадова С. Організація маркетингової діяльності підприємств-експортерів : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / С. Маммадова ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. Є. Б. Хаустова. – Київ : КНУТД, 2022. – 136 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20526-
dc.description.abstractДослідження присвячено теоретичним аспектам маркетингової діяльності підприємств в умовах ведення міжнародного бізнесу. В роботі було розглянуто організаційні та методологічні засади маркетингової діяльності експортного підприємства, характерні риси і особливості маркетингу на ринках В2В та В2С та світовий досвід організації та здійснення маркетингової діяльності на підприємствах. Було проаналізовано та оцінено стан господарської діяльності підприємства та його експортних можливостей. З метою удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств експортерів запропоновано здійснення маркетингової діяльності українських підприємств з урахуванням світового досвіду.uk
dc.description.abstractThe study is devoted to the theoretical aspects of marketing activities of enterprises in the conditions of conducting international business. The paper considered the organizational and methodological principles of marketing activity of an export enterprise, the characteristic features and peculiarities of marketing on the B2B and B2C markets, and the global experience of organizing and implementing marketing activities at enterprises. The state of the enterprise's economic activity and its export opportunities were analyzed and evaluated. In order to improve the marketing activity of domestic exporting enterprises, it is proposed to implement the marketing activity of Ukrainian enterprises taking into account world experience.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectпідприємства-експортериuk
dc.subjectміжнародний бізнесuk
dc.subjectекспортні можливостіuk
dc.subjectсвітовий досвідuk
dc.subjectринки В2В та В2Сuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectexporting companiesuk
dc.subjectinternational businessuk
dc.subjectexport opportunitiesuk
dc.subjectworld experienceuk
dc.subjectB2B and B2C marketsuk
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємств-експортерівuk
dc.title.alternativeOrganization of marketing activity of exporting enterprisesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMammadova, Samira-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗМЕк-1-21uk
local.diplom.targetМетою дослідження є вивчення організації маркетингової діяльності підприємств-експортерів, адаптація світового досвіду у галузі маркетингу відповідно до національних особливостей, пошук ефективних шляхів подолання проблем маркетингового супроводження експортних підприємств України на прикладі ТОВ "ВО ТЕХНА".uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є організація і управління маркетингом на підприємстві в умовах ведення зовнішньоекономічної діяльності.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є особливості, тенденції становлення, розвитку та удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємствах-експортерах світу та України.uk
local.diplom.methodДля вирішення поставлених у роботі задач була використана система методів наукового дослідження, а саме: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій); комплексний аналіз (при діагностиці маркетингового потенціалу, функціональному аналізі системи управління маркетингом); аналітичні методи: порівняльний і економічний аналіз (при розрахунку ефективності маркетингового процесу), графічний (для побудови графічних діаграм), прогностичні методи. Збір практичних даних було проведено методом опитування співробітників ТОВ "ВО ТЕХНА" за допомогою експертних інтерв’ю. Опитування проводились на робочому місці респондентів, тобто в офісі підприємства.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality051 Економікаuk
local.diplom.programМіжнародна економікаuk
local.contributor.altadvisorPuzyrova, Polina Volodymyrivna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom051_Mammadova_ Puzyrova.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.