Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-10-27T16:11:15Z-
dc.date.available2022-10-27T16:11:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Гейміфікація як інструмент підвищення якості процесів в бізнесі та освіті / С. М. Бондаренко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 18-19.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20194-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleГейміфікація як інструмент підвищення якості процесів в бізнесі та освітіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-10-07-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.conference.sectionСтратегічні орієнтири управління розвитком освіти, науки та бізнесу в координатах післявоєнного відновлення Україниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2022_P018-019.pdf764,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.