Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧупріна, Наталія-
dc.contributor.authorПрасол, М. І.-
dc.date.accessioned2022-08-08T13:03:04Z-
dc.date.available2022-08-08T13:03:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрасол М. І. Розробка колекції жіночого костюма сезону весна/літо 2022 року з інтерпретацією образно-проєктних рішень сучасної моди : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / М. І. Прасол ; наук. кер. Н. Чупріна ; рец. Т. Струмінська. – Київ : КНУТД, 2022. – 92 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19718-
dc.description.abstractРобота присвячена визначенню основних напрямів асиміляції сфери індивідуального обслуговування споживачів та розробки актуальних проєктних образів для більш широких верств споживвчів у сегменті pret-a-porte de lux. Автором визначено основні чинники та критерії реалізації актуальних тенденцій моди в дизайні костюма, заснованих на інтерпретації образно-проєктних рішень та естетичних ідеалів краси певного періоду розвитку дизайну. В роботі досліджено соціально-культурні передумови формування полістилізму в моді 1970-х років; систематизовано основні напрями розвитку тенденцій офіційної моди 1970-х років; охарактеризовано мистецько-творчу складову та дизайн-діяльність провідних Будинків високої моди; наведено описову характеристку так званих ікон стилю 1970-х років та їх образно-проєктні риси як законодателів модних тенденцій. За результатами дослідження обгрунтовано принципи формування підґрунтя проектування колекції модного костюма на базі дослідження творчого першоджерела. Автором визначено типологічні характеристики цільової аудиторії потенційних споживачів колекції костюма, сформованої на основі асиміляції сфери індивідуального обслуговування споживачів та розробки актуальних проєктних образів для більш широких верств споживачів. В роботі охарактеризовано теоретичні основи концепції створення проєктного образу перспективної колекції костюма, а також сформовано концепцію колекції костюма з інтерпретацією образно-проєктних рішень сучасної моди.uk
dc.description.abstractThe work is devoted to defining the main directions of assimilation of the sphere of individual customer service and development of actual project images for a wider range of consumers in the segment of pret-a-porte de lux. The author identifies the main factors and criteria for the implementation of current fashion trends in costume design, based on the interpretation of image-design solutions and aesthetic ideals of beauty of a certain period of design development. The socio-cultural preconditions of polystylist formation in the fashion of the 1970s are studied in the work; systematized the main directions of development of official fashion trends of the 1970s; the artistic and creative component and design activity of the leading Haute Couture Houses are characterized; the descriptive characteristic of the so-called style icons of the 1970s and their figurative and design features as legislators of fashion tendencies are given. According to the results of the research, the principles of forming the basis for designing a collection of fashionable costumes based on the study of the creative source are substantiated. The author defines the typological characteristics of the target audience of potential consumers of the costume collection, formed on the basis of assimilation of the sphere of individual customer service and development of actual design images for a wider range of consumers. The paper describes the theoretical foundations of the concept of creating a design image of a promising costume collection, as well as the concept of a costume collection with the interpretation of image-design solutions of modern fashion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectколекція костюмаuk
dc.subjectсистема модиuk
dc.subjectдизайн-діяльністьuk
dc.subjectдизайнерський брендuk
dc.subjectполістилізмuk
dc.subjectтенденції модиuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectcostume collectionuk
dc.subjectfashion systemuk
dc.subjectdesign activitiesuk
dc.subjectdesign branduk
dc.subjectpolystylistismuk
dc.subjectfashion trendsuk
dc.subjectclothing designuk
dc.titleРозробка колекції жіночого костюма сезону весна/літо 2022 року з інтерпретацією образно-проєктних рішень сучасної модиuk
dc.title.alternativeDevelopment of a collection of women's costumes for the spring/summer 2022 season with the interpretation of image-design solutions of modern fashionuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorPrasol, Maria Ivanovna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБДк2-18uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами), спеціалізація 022.02 Дизайн одягу (взуття)uk
local.contributor.altadvisorChuprina, Nataliia-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Chuprina_Prasol.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.