Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2022-05-29T17:35:41Z-
dc.date.available2022-05-29T17:35:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингу / І. В. Пономаренко // Проблеми системного підходу в економіці. – 2021. – Вип. 3 (83). – С. 94-98.uk
dc.identifier.issn2520-2200uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19670-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на інтенсивній трансформації маркетингу у зв’язку з процесами діджиталізації та соціально-економічними перетвореннями внаслідок пандемії COVID-19. Розкрито особливості використання основних інструментів цифрового маркетингу як ефективних елементів для налагодження комунікацій з цільовою аудиторією. Доведено доцільність запровадження інноваційних підходів та технологій для підвищення рівня конверсії. Обґрунтовано орієнтацію компанії на генеруванні органічного та платного рекламного трафіку у відповідності зі специфікою функціонування компанії у цифровому середовищі. Доведено необхідність дослідження ринку з метою створення на постійній основі персоналізованого контенту, який буде користуватись попитом у відповідних груп потенційних клієнтів. Обґрунтовано необхідність використання різноманітних інструментів цифрового маркетингу, оскільки велика кількість компаній орієнтується лише на соціальні медіа. Розкрито специфіку застосування алгоритмів машинного навчання для підвищення ефективності маркетингової стратегії компанії у цифровому середовищі.uk
dc.description.abstractВ статье акцентировано внимание на интенсивной трансформации маркетинга в связи с процессами диджитализации и социально-экономическими преобразованиями в результате пандемии COVID-19. Раскрыты особенности использования основных инструментов цифрового маркетинга как эффективных элементов для налаживания коммуникаций с целевой аудиторией. Доказана целесообразность внедрения инновационных подходов и технологий для повышения уровня конверсии. Обоснована ориентация компании на генерирование органического и платного рекламного трафика в соответствии со спецификой функционирования компании в цифровой среде. Доказана необходимость исследования рынка с целью создания на постоянной основе персонализированного контента, который будет пользоваться спросом у соответствующих групп потенциальных клиентов. Обоснована необходимость использования различных инструментов цифрового маркетинга, поскольку большое количество компаний ориентируется только на социальные медиа. Раскрыта специфика применения алгоритмов машинного обучения для повышения эффективности маркетинговой стратегии компании в цифровой среде.uk
dc.description.abstractThe article focuses on the intense transformation of marketing in connection with the processes of digitalization and socio-economic transformations as a result of the COVID-19 pandemic. The features of using the main digital marketing tools as effective elements for establishing communications with the target audience are revealed. The expediency of introducing innovative approaches and technologies to increase the conversion rate has been proven. In the context of digital marketing, traffic generation involves the implementation of measures set that encourage potential customers to follow the company's links. The presence of an effective marketing strategy of the company in the digital environment involves the use of sales funnels, with the characteristics of the traffic involved at each stage. The focus of the company on generating organic and paid advertising traffic in accordance with the specifics of the company's functioning in the digital environment has been substantiated. The need for market research has been proven to create, on an ongoing basis, personalized content that will be in demand among the relevant groups of potential customers. It is not enough for modern subscribers to periodically provide access to thematic content, it is necessary to ensure the constant interest and desire of users to get acquainted with the materials, which is possible only with the implementation of flexible and original approaches. The necessity of using various digital marketing tools has been substantiated, since a large number of companies focus only on social media. The interest of large companies in creating specialized social media to promote specialized content increases competition and leads to the introduction of innovative products that can be used to increase the efficiency of formation and improvement of marketing strategies in the digital environment. The specificity of the machine learning algorithms application to improve the effectiveness of a company's marketing strategy in the digital environment is disclosed. Using a variety of data science approaches, it is possible to segment the target audience based on large amounts of data and increase the likelihood of increasing the level of potential customers loyalty.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectвеб-ресурсиuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectклієнтиuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectвеб-ресурсыuk
dc.subjectИнтернетuk
dc.subjectклиентыuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectweb resourcesuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectcustomersuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleРеалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуuk
dc.title.alternativeImplementation of innovative approaches in digital marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Ihor-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПроблеми системного підходу в економіціuk
local.sourceProblems of Systemic Approach in the Economyuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/2520-2200/2021-3-13uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf110,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.