Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЦимбал, О. Г.-
dc.date.accessioned2022-05-28T18:56:44Z-
dc.date.available2022-05-28T18:56:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустрії / І. В. Пономаренко, О. Г. Цимбал // Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. – 2021. – Вип. 8. – С. 49-54.uk
dc.identifier.issn2708-0366 (Print)uk
dc.identifier.issn2708-0374 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19663-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розвитку ігрової індустрії в умовах діджиталізації та соціального дистанціювання великої чисельності населення внаслідок пандемії COVID-19. Розкрито специфіку зростання попиту на ігрові продукти та супутні товари і послуги в сучасних умовах. Наведено приклади запровадження супутніх відносно ігрового продукту товарів як ефективного інструменту залучення гравців та додаткового джерела прибутків. Доведено доцільність використання інноваційних інструментів цифрового маркетингу для забезпечення високого рівня конверсії. Встановлено необхідність постійного вдосконалення маркетингових стратегій завдяки впровадженню інноваційних технологій, що пояснюється інтенсивністю розвитку підходів щодо налагодження комунікацій з цільовою аудиторією. Доведено доцільність залучення інфлюенсерів для просування ігрових продуктів завдяки створенню відповідного тематичного контенту.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности развития игровой индустрии в условиях диджитализации и социального дистанцирования большого количества населения вследствие пандемии COVID-19. Раскрыта специфика роста спроса на игровые продукты и сопутствующие товары и услуги в современных условиях. Приведены примеры внедрения сопутствующих игровому продукту товаров как эффективного инструмента привлечения игроков и дополнительного источника доходов. Доказана целесообразность использования инновационных инструментов цифрового маркетинга для обеспечения высокого уровня конверсии. Установлена необходимость постоянного совершенствования маркетинговых стратегий благодаря внедрению инновационных технологий, что объясняется интенсивностью развития подходов к налаживанию коммуникаций с целевой аудиторией. Доказана целесообразность привлечения инфлюэнсеров для продвижения игровых продуктов благодаря созданию соответствующего тематического контента.uk
dc.description.abstractThe article examines the features of the gaming industry development in terms of digitalization and social distancing of a large population due to the COVID-19 pandemic. The specifics of growing demand for gaming products and related products and services in modern conditions are revealed. Examples of the introduction of related to the game product products as an effective tool for attracting players and an additional source of income are given. The expediency of using innovative digital marketing tools to ensure a high level of conversion is proved. The need for constant improvement of marketing strategies due to the introduction of innovative technologies is explained, which is explained by the intensity of approaches development to establishing communications with the target audience. The expediency of involving influencers for the promotion of game products through the creation of appropriate thematic content has been proved. Involving users in the gameplay to improve the monetization of a particular product requires marketers to use a system of criteria to segment the target audience. The Internet acts as an effective environment for the promotion of gaming products through the use of various digital marketing tools. Game developers have websites that contain relevant information about their own activities and relevant gaming content. As part of the implementation of comprehensive marketing strategies for individual gaming products, personal websites and social media accounts are created. Video marketing is an effective tool to increase the popularity of gaming products due to the popularity of this content among Internet users in different age groups. Twitch and YouTube are the main resources for posting video content about games. Specialized channels contain videos of different directions: review of games; thematic discussions of the game process and related products; demonstration of the game process live, etc. This concept has developed significantly in the framework of e-sports, which attracts a large number of professional players in certain video games, motivated by the opportunity to receive a large monetary reward in case of winning.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectигровая индустрияuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectgaming industryuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleОсобливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїuk
dc.title.alternativeImplementation peculiarities of marketing tools in the game industryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Ihor-
local.contributor.altauthorTsymbal, Oleksandr-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceТаврійський науковий вісник. Серія: Економікаuk
local.sourceTaurida Scientific Herald. Series: Economicsuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32851/2708-0366/2021.8.7uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
180-Текст_статті-177-1-10-20210928.pdf408,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.