Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2022-05-28T18:41:18Z-
dc.date.available2022-05-28T18:41:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2021. – Вип. 37. – С. 66-70.uk
dc.identifier.issn2413-9971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19662-
dc.description.abstractПредставлено основні види цифрового маркетингу та підвиди маркетингу соціальних мереж, які відрізняються виходячи зі специфіки розміщуваного контенту та основних характеристик цільової аудиторії. Доведено доцільність використання інфлюенсерів для налагодження компаніями довгострокових та ефективних комунікацій з потенційними клієнтами у цифровому середовищі. Розкрито основні фактори, які впливають на вартість послуг інфлюенсерів та особливості побудови маркетингової кампанії у цифровому середовищі. Наведено градацію оплати лідерів думок у поточному році залежно від чисельності підписників та окреслено специфіку ціноутворення послуг популярних особистостей (актори, спортсмени, моделі та ін.). Доведено динамічність змін у структурі соціальних медіа та появу нових гравців впродовж нетривалого періоду часу, що пояснюється процесами діджиталізації та швидкою зміною інтересів цільової аудиторії.uk
dc.description.abstractПредставлены основные виды цифрового маркетинга и подвиды маркетинга социальных сетей, которые отличаются исходя из специфики размещаемого контента и основных характеристик целевой аудитории. Доказана целесообразность использования инфлюэнсеров для налаживания компаниями долгосрочных и эффективных коммуникаций с потенциальными клиентами в цифровой среде. Раскрыты основные факторы, влияющие на стоимость услуг инфлюэнсеров, и особенности построения маркетинговой кампании в цифровой среде. Приведена градация оплаты лидеров мнений в текущем году в зависимости от численности подписчиков и намечена специфика ценообразования услуг популярных личностей (актеры, спортсмены, модели и др.). Представлены динамика изменений в структуре социальных медиа и появление новых игроков в течение непродолжительного периода времени, что объясняется процессами диджитализации и быстрой сменой интересов целевой аудитории.uk
dc.description.abstractThe main types of digital marketing and subtypes of social network marketing are presented, which differ based on the specifics of the posted content and the main characteristics of the target audience. Scientifically based approaches to influencing the target audience through the formation of requests for useful advice and recommendations help to optimize the activities of companies in the digital environment. It is expedient to implement the presented approaches within the framework of recommendation marketing. The expediency of using influencers to establish long-term and effective communications with potential customers in the digital environment has been proved. The effectiveness of the use of opinion leaders is based on the tendency of users to trust bloggers more than advertising in offline and online environments. Experts recommend that in the framework of social network marketing to distinguish: YouTube-marketing, Instagram-marketing, TikTok-marketing, Facebook-marketing, LinkedIn-marketing and more. Due to the specifics of photo and short video content distribution, Instagram is very popular among influencers, who have the opportunity to constantly contact the target audience and attract a large number of subscribers. The main factors influencing the cost of influencers' services and features of building a marketing campaign in the digital environment are revealed. The use of celebrities is subject only to large companies due to significant advertising budgets, and small companies do not have the opportunity to spend significant amounts of resources to attract top influencers. The incompatibility of costs and results forces small businesses to engage in marketing campaigns in the digital environment of leaders of influence, who demand much lower fees for their services. The gradation of payment of opinion leaders in the current year depending on the number of subscribers is given and the specifics of pricing of services of popular personalities (actors, sportsmen, models, etc.) are outlined. The dynamics of changes in the structure of social media and the emergence of new players over a short period of time, which is explained by the processes of digitalization and the rapid change of interests of the target audience.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectінфлюенсериuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectинфлюэнсерыuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectinfluencersuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleІнфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeИнфлюенсеры как важная составляющая цифрового маркетингаuk
dc.title.alternativeInfluencers as an important component of digital marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Ihor-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарствоuk
local.sourceUzhorod National University Herald. International Economic Relations And World Economyuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/2413-9971/2021-37-10uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf415,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.