Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.contributor.authorКалайда, В. В.-
dc.contributor.authorЧухальова, О. М.-
dc.contributor.authorХоменко, В. К.-
dc.contributor.authorКіверська, К. В.-
dc.date.accessioned2022-05-16T13:29:54Z-
dc.date.available2022-05-16T13:29:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІндивідуальний гардероб споживача і раціональні норми використання модного одягу / Н. В. Чупріна, В. В. Калайда, О. М. Чухальова, В. К. Хоменко, К. В. Ківерська // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 260-268.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19612-
dc.description.abstractВ статті розглянуто методи та засоби розробки системи художнього проєктування костюма "гардероб споживача". Визначено принципи формування асортименту, в залежності від потреб призначення та вікових характеристик споживача. Охарактеризовано фактори, які впливають на обсяг та структуру гардеробу молодіжного одягу в контексті досягнення універсальності та багатофункціональності комплектів вбрання. Описано основні особливості розвитку гардеробу одягу для молоді, в залежності від типу та проєктного образу споживача. Наведено структурні особливості раціонального гардеробу як основи формування гардеробних капсул молодіжного вбрання різного призначення для проєктування одягу масового виробництва для розширення асортименту молодіжного одягу.uk
dc.description.abstractThe article considers the methods and means of developing a system of artistic design of the costume as "consumer's wardrobe". The principles of assortment formation are determined, depending on the needs of the purpose and age characteristics of the consumer. The factors influencing the volume and structure of the wardrobe of youth clothing in the context of achieving versatility of clothing sets are described. The main features of the development of clothing for young people, depending on the type and design image of the consumer are described. The structural features of a rational wardrobe as a basis for the formation of wardrobe capsules of youth clothing for various purposes for the design of mass-produced clothing to expand the range of youth clothing are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмодний костюмuk
dc.subjectгардероб споживачаuk
dc.subjectасортимент одягуuk
dc.subjectпроєктний образuk
dc.subjectтип споживачаuk
dc.subjectраціональний гардеробuk
dc.subjectгардеробна капсулаuk
dc.subjectfashionable suituk
dc.subjectconsumer's wardrobeuk
dc.subjectclothing rangeuk
dc.subjectdesign imageuk
dc.subjectconsumer typeuk
dc.subjectrational wardrobeuk
dc.subjectwardrobe capsuleuk
dc.titleІндивідуальний гардероб споживача і раціональні норми використання модного одягуuk
dc.title.alternativeIndividual consumer wardrobe and rational standards of using fashion clothinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorChuprina, N. V.-
local.contributor.altauthorKalayda, V. V.-
local.contributor.altauthorChuhalyova, O. M.-
local.contributor.altauthorKhomenko, V. K.-
local.contributor.altauthorKiverska, K. V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P260-268.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.