Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19506
Назва: | Формування цифрової компетентності населення: досвід Європи |
Інші назви: | Formation of digital competence of the population: experience of Europe |
Автори: | Ровнягін, О. В. |
Ключові слова: | цифрові компетенції безперервна освіта цифрові навички цифрова грамотність дистанційне навчання digital competence lifelong education digital skills digital literacy distance learning |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Ровнягін О. В. Формування цифрової компетентності населення: досвід Європи / О. В. Ровнягін // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 137-141. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані основні фактори, що впливають на формування цифрової компетентності в Україні та країнах Європи. Досліджено вплив урбанізації та інфраструктури у формуванні сприятливого середовища для отримання безперервної освіти. Визначено основні тенденції, пов’язані із розвитком та формуванням цифрових компетенцій та їх зв’язок із безперервним навчанням на основі узагальнення європейського досвіду щодо формування інноваційних рішень та програм підвищенням рівня цифрової компетентності населення. Зроблено висновок, що набуття та розвиток цифрових компетентностей у ХХІ столітті є необхідним як в усіх сферах національного господарства, так і в повсякденному житті населення. The article analyzes the main factors influencing the formation of digital competence in Ukraine and European countries. The influence of urbanization and infrastructure in the formation of a favorable environment for continuing education has been studied. The main trends related to the development and formation of digital competencies and their connection with lifelong learning are identified on the basis of generalization of European experience in the formation of innovative solutions and programs to increase the level of digital competence of the population. Deriving the conclusion that the acquisition and development of digital competencies in the XXI century is necessary in all spheres of the national economy and in everyday life. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19506 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2021_V1_P137-141.pdf | 220,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.