Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександрович, Тетяна Зігфридівна-
dc.contributor.authorМалинка, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2021-12-23T14:02:23Z-
dc.date.available2021-12-23T14:02:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАлександрович Т. З. Особливості застосування тайм-менеджменту в педагогічній діяльності / Т. З. Александрович, М. М. Малинка // Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki - stan, problemy, perspektywy. Tom 6: Projektowanie badań społecznych i humanistycznych = Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том 6: Проєктування суспільних та гуманітарних досліджень : колективна монографія / за наук. ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. – Конін - Ужгород - Перемишль - Херсон : Посвіт, 2021. – С. 7-13.uk
dc.identifier.isbn978-83-60374-99-3uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19156-
dc.description.abstractУ дослідженні стверджується, що застосування тайм-менеджменту є необхідною умовою в роботі будь-якого фахівця, у тому числі й педагога. Автори аналізують методи та технології, якими користується тайм-менеджмент для планування життєдіяльності людини (залежно від сфери діяльності, характеру тощо). Також у роботі подано практичне застосування технологій та методів тайм-менеджменту в освітянській діяльності. Дослідники виокремлюють ті засоби тайм-менеджменту, які найкраще сприяють покращенню роботи педагога: позбавлення від "пожирачів часу"; чітке планування і формування кінцевих термінів виконання завдань; циклічність роботи, до яких можна підготуватися заздалегідь; уміння відділяти професійні справи від особистих; бути виваженим, коректним, толерантним зі співробітниками; використання технічних засобів для раціоналізації робочого часу. Дослідження засвідчує, що за умови застосування методів і технологій тайм-менеджменту у своїй професійній діяльності можна стати не тільки успішною, а й щасливою людиною, оскільки це допоможе уникнути зайвих стресів, значно покращить самопочуття.uk
dc.description.abstractIt is argued in the study that the use of time management is a necessary condition in the work of any specialist, including educators. The authors analyze the methods and technologies used by time management to plan human life (depending on the field of activity, character, etc.). Besides, practical application of technologies and methods of time management in educational activities are presented in the article. The researchers single out those time management tools that best help improve the educator’s work: getting rid of "time wasters"; clear planning and formation of deadlines for tasks; cyclical work, for which one can be prepared in advance; ability to separate professional affairs from personal ones; to be balanced, correct, tolerant with employees; use of technical means to rationalize working hours. The study shows that if you use the methods and technologies of time management in your professional activity, you can become not only successful but also happy, because it will help to avoid unnecessary stress and significantly improve the way you feel.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectсамоменеджментuk
dc.subjectтайм-менеджментuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectчасuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectself-managementuk
dc.subjecttime-managementuk
dc.subjecttechnologiesuk
dc.subjecttimeuk
dc.titleОсобливості застосування тайм-менеджменту в педагогічній діяльностіuk
dc.title.alternativeFeatures of application of time management in educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorAleksandrovych, Tetiana-
local.contributor.altauthorMalynka, Mykola-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Tom 6: Projektowanie badań społecznych i humanistycznychuk
local.sourceРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том 6: Проєктування суспільних та гуманітарних дослідженьuk
local.subject.facultyІнститут комп'ютерних технологій та дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleksandrovych_T_Malynka_M_Features_of_application_of_time_management_in_education.pdf237,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.