Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопков, К. О.uk
dc.contributor.authorПодольна, В. В.uk
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.date.accessioned2016-06-17T07:38:21Z-
dc.date.available2016-06-17T07:38:21Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПопков К. О. Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв України [Електронний ресурс] / К. О. Попков, В. В. Подольна, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1908-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_16
dc.description.abstractУ статті наведено приклади рекламних компаній провідних виробників безалкогольних напоїв України, а також проаналізовано їх особливості. Визначено останні тенденції на ринку та нові направлення для подальшого розвитку.uk
dc.description.abstractВ статье приведены примеры рекламных кампаний ведущих производителей безалкогольных напитков Украины, а также проанализированы их особенности. Определены последние тенденции на рынке и новые направления для дальнейшего развития.ru
dc.description.abstractThe article gives examples of advertising campaigns of the leading manufacturers of soft drinks in Ukraine, as well as been analyzed their characteristics. Identified the latest trends in the market and new directions for further development.en
dc.languageuk
dc.subjectadvertising company, , , , , , , Pepsi, , Coca-Cola, Obolonen
dc.subjectsegmenten
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectbranden
dc.subjectproducersen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectprospects of developmenten
dc.subjectObolonen
dc.subjectObolonen
dc.subjectPepsien
dc.subjectCoca-Сolaen
dc.subjectрекламная компанияru
dc.subjectсегментru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectбрендru
dc.subjectпроизводителиru
dc.subjectанализ рынкаru
dc.subjectперспективы развитияru
dc.subjectPepsiru
dc.subjectОболоньru
dc.subjectбезалкогольные напиткиru
dc.subjectCoca-Сolaru
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectсегментuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectвиробникиuk
dc.subjectаналіз ринкуuk
dc.subjectперспективи розвиткуuk
dc.subjectPepsiuk
dc.subjectОболоньuk
dc.subjectCoca-Сolauk
dc.subjectбезалкогольні напоїuk
dc.titleОсобливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPopkov, К. О.en
local.contributor.altauthorPodolna, V. V.en
local.contributor.altauthorPysanets, К. К.en
local.contributor.altauthorПопков, К. О.ru
local.contributor.altauthorПодольная, В. В.ru
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2016_N1_16.pdf633,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.