Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.uk
dc.contributor.authorМартинюк, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-17T07:37:54Z-
dc.date.available2016-06-17T07:37:54Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationШіковець К. О. Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотоплива [Електронний ресурс] / К. О. Шіковець, В. В. Мартинюк // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_11.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1903-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_11
dc.description.abstractПроаналізовано тенденції та перспективи розвитку ринку сировини для виробництва біопалива в Україні, проведено сегментацію і опис структури ринку. Розглянуто зарубіжний досвід розвитку ринку. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників сировини для виробництва біопалива.uk
dc.description.abstractПроанализированы тенденции и перспективы развития рынка сырья для производства биотоплива в Украине, проведения сегментации и описание структуры рынка. Рассмотрен зарубежный опыт развития рынка. Рассмотрены вопросы повышения конкурентоспособности отечественных производителей сырья для производства биотоплива.ru
dc.description.abstractThe trends and prospects of development of the market of raw materials for biofuel production in Ukraine, segmentation and description of the structure of the market. Considered foreign experience of development of the market. The problems of improving the competitiveness of domestic producers of raw materials for biofuels.en
dc.languageuk
dc.subjectbusiness analysisen
dc.subjectmarket of raw materials for biofuelsen
dc.subjectбизнес-анализru
dc.subjectрынок сырья для производства биотопливаru
dc.subjectбізнес-аналізuk
dc.subjectринок сировини для виробництва біопаливаuk
dc.titleБізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотопливаuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorShikovets, К. А.en
local.contributor.altauthorMartynyuk, V. V.en
local.contributor.altauthorШиковець, К. А.ru
local.contributor.altauthorМартынюк, В. В.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2016_N1_11.pdf583,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.