Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаренко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T12:20:53Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T12:20:53Z | - |
dc.date.issued | 2021-03 | - |
dc.identifier.citation | Назаренко О. В. Реалізація принципу індивідуального підходу в сучасному навчально-виховному процесі / О. В. Назаренко // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2021. – # 22 (22), березень. – С. 45-48. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18946 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто значення принципу індивідуального підходу до учнів та особливості його впровадження в сучасному освітньому процесі. Проаналізовано основні ідеї індивідуалізації навчання видатних учених-педагогів першої половини ХХ століття, актуальні для сучасної освіти. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено значение принципа индивидуального подхода к ученикам и особенности его реализации в современном образовательном процессе. Проанализированы основные идеи индивидуализации обучения выдающихся ученых-педагогов первой половины ХХ века, актуальные для современного образования. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the significance of individual approach to education and its realization in modern schooling process. The main ideas of individualization in education of outstanding Ukrainian scientists of the first half of the XX century have been analyzed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | особистісний підхід до навчання | uk |
dc.subject | индивидуальный подход | uk |
dc.subject | индивидуализация обучения | uk |
dc.subject | личностный подход к обучению | uk |
dc.subject | individual approach | uk |
dc.subject | individualization of education | uk |
dc.subject | personal approach to learning | uk |
dc.title | Реалізація принципу індивідуального підходу в сучасному навчально-виховному процесі | uk |
dc.type | Article | uk |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Український психолого-педагогічний науковий збірник | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реал_принципу_інд_підходу2021.pdf | 363,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.