Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1879
Назва: Аналіз чинників, що впливають на формування асортименту і підвищення попиту на дитяче взуття
Автори: Федіна, М. О.
Бабич, А. І.
Ключові слова: sociological research
test
process
methodology
quality
demand
criterion
competition
functionality
analysis
result
социологическое исследование
тест
процесс
методика
качество
спрос
свойство
оценка
критерий
конкуренция
функциональность
анализ
результат
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Федіна М. О. Аналіз чинників, що впливають на формування асортименту і підвищення попиту на дитяче взуття [Текст] / М. О. Федіна, А. І. Бабич // Легка промисловість. - 2014. - № 1. - C. 32-33.
Source: Легка промисловість
Короткий огляд (реферат): Рассмотрен и проанализирован широкий спектр свойств и потребительских характеристик детской обуви для оценки спроса на изделия данной группы, а также формирования ассортимента.
The article discusses and analyzes a wide range of properties and consumer characteristics of children 's shoes to assess the demand for products in this group, as well as the formation of the range of children's shoes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1879
Faculty: Факультет індустрії моди
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_1_2014_P032-033.pdf124,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.