Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Пашкевич, К. Л. | - |
dc.contributor.author | Слюжинська, Е. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T13:12:17Z | - |
dc.date.available | 2021-09-27T13:12:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Слюжинська Е. О. Розробка коміксів на основі персонажів казок : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Е. О. Слюжинська ; наук. кер. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2021. – 72 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18547 | - |
dc.description.abstract | У дипломній роботі надані результати дослідження формування та розвитку індустрії коміксів, їх соціокультурне значення та принципи розробки. Визначено сутність поняття "комікс" і їхню типологію. Проаналізовано основні етапи розробки коміксів на основі існуючих творів. Отримані результати були використані для розробки авторського коміксу. Виявлено, що на якість графічного твору впливають коректна постановка сюжетних елементів та динамічна покадрова візуалізація. Встановлено, що для кращого сприйняття графічного твору використовується ряд стилістичних прийомів, спрямованих на полегшення сприйняття візуалізованого сюжету та максимальну ідентифікацію з персонажами комікса. За аналізом алгоритму та принципів розробки графічних творів професійними художниками створено дизайн персонажів, які інтегровано до сюжетного середовища твору Братів Грім "Три брати". | uk |
dc.description.abstract | В дипломной работе представлены результаты исследования формирования и развития индустрии комиксов, их социокультурное значение и принципы разработки. Определена сущность понятия "комикс" и типология. Проанализированы основные этапы разработки комиксов на основе существующих произведений. Полученные результаты были использованы для разработки и публикации собственного комикса. Выявлено, что на качество графического произведения влияют корректная постановка сюжетных элементов и динамическая покадровая визуализация. Установлено, что для большего импринтинга графического произведения реципиентом, используется ряд стилистических приемов, направленных на облегчение восприятия визуализированного сюжета и максимальную идентификацию с персонажами комикса. По анализу алгоритма и принципов разработки графических произведений профессиональными художниками, был создан дизайн собственных персонажей и интеграция их в сюжетную среду произведения Братьев Гримм "Три брата". | uk |
dc.description.abstract | The diploma project presents the results of a research about formation and development of the comic book industry, their socio-cultural significance and main principles of creation. The essence of the concept of "comics" and the typology are determined. The main stages of the creation of comics based on existing works are analyzed. The obtained results were used to create and publish own comics. It was revealed that the correct setting of plot elements and dynamic frame-by-frame visualization influences the quality of a graphic work. It was found that for greater imprinting of the graphic work by the recipient, a number of stylistic techniques are used, aimed at facilitating the perception of the visualized plot and maximum identification with the characters of the comic book. Based on the analysis of the algorithm and creation principles of graphic books by professional artists, the design of own characters was created and they were integrated into the plot environment of the story tail called "Three Brothers" by Brothers Grimm. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | комікс | uk |
dc.subject | концепт персонажа | uk |
dc.subject | вербально-візуальний наратив | uk |
dc.subject | сторітелинг | uk |
dc.subject | стилізація | uk |
dc.subject | комикс | uk |
dc.subject | вербально-визуальный нарратив | uk |
dc.subject | сторителинг | uk |
dc.subject | стилизация | uk |
dc.subject | comics | uk |
dc.subject | character concept | uk |
dc.subject | verbal and visual narrative | uk |
dc.subject | storytelling | uk |
dc.subject | stylization | uk |
dc.title | Розробка коміксів на основі персонажів казок | uk |
dc.title.alternative | Разработка комиксов на основе персонажей сказок | uk |
dc.title.alternative | Development of comic books based on fairy tales characters | uk |
dc.type | Дипломний проект | uk |
local.contributor.altauthor | Слюжинская, Э. О. | - |
local.contributor.altauthor | Slyuzhinskaya, E. O. | en |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
local.diplom.group | БДр1-17 | uk |
local.diplom.okr | Бакалавр | uk |
local.diplom.speciality | 022 Дизайн | uk |
local.diplom.program | Дизайн (за видами) | uk |
local.contributor.altadvisor | Pashkevych, K. L. | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра графічного дизайну (ГД) Бакалаврський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diplom022_Slyuzhinska_Pashkevych.pdf | 4,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.