Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18367
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gerasimova, Natalia | - |
dc.contributor.author | Gerasymova, Inna | - |
dc.contributor.author | Dmytryuk, S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T10:28:59Z | - |
dc.date.available | 2021-09-03T10:28:59Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Gerasimova N. Students 'adaptation to learning as a psychological problem / N. Gerasimova, I. Gerasymova, S. V. Dmytryuk // Social capital: vectors of development of behavioral economics : collective monograph / Editor Mariana Petrova. – Veliko Tarnovo, Bulgaria : ACCESS Press Publishing House, 2021. – P. 161-170. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-619-91511-4-3 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18367 | - |
dc.description.abstract | The analysis of the current state of the issue in modern socio-psychological literature provides a comprehensive insight into adaptation. The concept of adaptation is used in many sciences as a tool for understanding the process of interaction of the organism and its environment. Studies show that a person who gets into a new environment and starts a new activity undergoes physiological changes of the body oriented to the new work process: the rhythm of work, rest, sleep, mental work load, muscle activity, metabolism, blood pressure and new emotional sufferings. Human adaptation to the environment also implies involvement in specific social relations, which play a major role in his adaptation. Adaptation and ability to it is a prerequisite for future activity, a necessary condition for its success without feeling discomfort, tension and internal conflict of an individual with the professional and social environment. The concept of adaptation in the modern psychological literature is inextricably linked with the problem of optimal interaction between an individual and the environment as a concept that allows you to assimilate and bring to the system factors obtained at different stages of research - from sociological to individual psychological one. Effective social adaptation is one of the prerequisites for successful professional activity. | uk |
dc.description.abstract | Аналіз стану проблеми в сучасній соціально-психологічній літературі дає змогу всебічного підходу до розкриття сутності адаптації. До арсеналу різних наук категорія адаптація увійшла як інструмент пізнання процесу взаємодії організму та оточуючих його умов. Дослідження показують, що у людини, яка потрапляє в нове середовище і починає нову діяльність, відбувається фізіологічна перебудова організму на новий трудовий процес: змінюються ритм праці, відпочинку, сну, психічного навантаження, м’язової активності, обміну речовин, кров’яний тиск, з’являються нові емоційні переживання. Пристосування людини до навколишнього середовища передбачає також включення у специфічні соціальні відносини, які відіграють головну роль у її адаптації. Адаптація і здатність до неї – це передумова майбутньої активної діяльності, необхідна умова її успіху без відчуття дискомфорту, напруженості та внутрішнього конфлікту особистості з професійним та соціальним оточенням. Поняття адаптації в сучасній психологічній літературі нерозривно пов’язане з проблемою оптимальної взаємодії особистості і середовища як поняття, котре дозволяє асимілювати і привести до системи чинники, отримані на різних рівнях дослідження даної проблеми, – від соціологічного, до індивідуально-психологічного. Ефективна соціальна адаптація являє собою одну з передумов успішної професійної діяльності. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | students' adaptation | uk |
dc.subject | adaptive behavior | uk |
dc.subject | learning environment | uk |
dc.subject | role behavior | uk |
dc.subject | orientation | uk |
dc.subject | social adaptation | uk |
dc.title | Students 'adaptation to learning as a psychological problem | uk |
dc.title.alternative | Адаптація студентів до навчання як психологічна проблема | uk |
dc.type | Article | uk |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Social capital: vectors of development of behavioral economics | uk |
local.subject.faculty | Інститут комп'ютерних технологій та дизайну | uk |
local.identifier.source | Зарубіжні видання | uk |
local.subject.department | Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dmytryuk_S_mono_P161-170.pdf | 189,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.