Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.contributor.authorВатолінська, К. В.uk
dc.contributor.authorБєкетов, О. В.uk
dc.date.accessioned2021-08-02T20:43:50Z-
dc.date.available2021-08-02T20:43:50Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Торговельне співробітництво України у сфері високих технологій: маркетинговий аспект [Текст] / О. В. Птащенко, К. В. Ватолінська, О. В. Бєкетов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 6 (153). - С. 53-60.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18317-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні елементи міжнародного маркетингу, що сприяють формуванню торговельного співробітництва вітчизняних підприємств високотехнологічної сфери. Підкреслюється, що в сучасних реаліях ринок високих технологій є одним з найбільш швидко зростаючих; динаміка його розвитку визначається переважаючою ринковою вартістю для високотехнологічних галузей. Крім того, більшість країн світу пов'язують розвиток свого економічного потенціалу переважно з розвитком високотехнологічних секторів економіки. Відповідно до Стандартної міжнародної торговельної класифікації (Standard International Trade Classification, SITС), група ключових технологій включає виробництво таких 16 наукоємних продуктів: 1) передові продукти органічної та полімерної хімії; 2) фармацевтичні препарати; 3) сільськогосподарська хімія; 4) радіоактивні матеріали; 5) турбіни та реактори; 6) обладнання; 7) ядерні генератори; 8) гідроелектростанції та вітрові електростанції; 9) обладнання для автоматизованої обробки інформації; 10) телекомунікаційне обладнання; 11) електронне обладнання та медико-економічне обладнання; 12) напівпровідникове обладнання; 13) передова електротехнічна продукція; 14) авіаційна та космічна техніка; 15) сучасні оптичні прилади та вимірювальна техніка; 16) зброя та боєприпаси. Зазначено, що в останні десятиліття частка наукомісткої та високотехнологічної продукції в промисловому виробництві в більшості розвинених країн поступово збільшується. У той же час частка високих технологій в експорті та імпорті виробленої продукції зростає швидше, що пояснюється, з одного боку, попитом на високотехнологічну продукцію країн, що розвиваються, а з іншого – стійкою тенденцією до спеціалізації на світовому ринку та сегментацією цієї продукції, що актуалізує подальші дослідження торговельного співробітництва саме в цій сфері для України.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрены основные элементы международного маркетинга, способствующие формированию торгового сотрудничества предприятий высокотехнологичной сферы Украины. Подчёркивается, что в современных реалиях рынок высоких технологий является одним из наиболее быстро растущих; динамика его развития определяется преобладающей рыночной стоимостью для высокотехнологичных отраслей. Кроме того, большинство стран мира связывают развитие своего экономического потенциала преимущественно с развитием высокотехнологичных секторов экономики. Согласно Стандартной международной торговой классификации (Standard International Trade Classification, SITС), группа ключевых технологий включает производство таких 16 наукоемких продуктов: 1) передовые продукты органической и полимерной химии; 2) лекарственные препараты; 3) сельскохозяйственная химия; 4) радиоактивные материалы; 5) турбины и реакторы; 6) оборудование; 7) ядерные генераторы; 8) гидроэлектростанции и ветровые электростанции; 9) оборудование для автоматизированной обработки информации; 10) телекоммуникационное оборудование; 11) электронное оборудование и медико-экономическое оборудование; 12) полупроводниковое оборудование; 13) передовая электротехническая продукция; 14) авиационная и космическая техника; 15) современные оптические приборы и измерительная техника; 16) оружие и боеприпасы. Отмечено, что в последние десятилетия доля наукоёмкой и высокотехнологичной продукции в промышленном производстве в большинстве развитых стран постепенно увеличивается. В то же время доля высоких технологий в экспорте и импорте продукции растёт быстрее, что объясняется, с одной стороны, спросом на высокотехнологичную продукцию развивающихся стран, а с другой – стойкой тенденцией к специализации на мировом рынке и сегментацией этой продукции, что актуализирует дальнейшие исследования торгового сотрудничества именно в этой сфере для Украины.ru
dc.description.abstractThe paper provides insights into the main elements of international marketing that contribute to building trade cooperation of Ukrainian high-tech businesses. It is emphasized that in modern realia, the high-tech market is one of the fastest growing markets; its development dynamics is determined by the prevailing market value for high-tech industries. Moreover, most world countries associate the According to the Standard International Trade Classification (SITC), the group of key technologies includes the production of the following 16 science-intensive products: 1) advanced products of organic and polymer chemistry; 2) pharmaceuticals; 3) agricultural chemistry; 4) radioactive materials; 5) turbines and reactors; 6) equipment; 7) nuclear power generators; 8) hydroelectric power plants and wind power plants; 9) equipment for automated information processing; 10) telecommunication equipment; 11) electronic equipment and medical and economic equipment; 12) semiconductor equipment; 13) advanced electrical equipment; 14) aviation and space technology; 15) modern optical instruments and measuring equipment; 16) arms and ammunition. It is noted that in recent decades the share of knowledgeintensive and high-tech products in industrial production in most developed countries is gradually increasing. At the same time, the share of high technology in exports and imports of products is rapidly growing which is associated, on the one hand, with the demand for high-tech products in developing countries, and on the other – with a steady trend for specialization and segmentation of these products in the world market. The above tends to have important implications for Ukraine to encourage further research in the area of trade cooperation.en
dc.languageuk
dc.subjectміжнародний маркетинг відносинuk
dc.subjectвисокі технологіїuk
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk
dc.subjectвисокотехнологічні підприємстваuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectторговельне співробітництвоuk
dc.subjectмеждународный маркетинг отношенийru
dc.subjectвысокие технологииru
dc.subjectмеждународный маркетинг высоких технологийru
dc.subjectвысокотехнологичные предприятияru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectторговое сотрудничествоru
dc.subjectinternational relationship marketingen
dc.subjecthigh technologiesen
dc.subjectinternational high-tech marketingen
dc.subjecthigh-tech enterprisesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecttrade cooperationen
dc.titleТорговельне співробітництво України у сфері високих технологій: маркетинговий аспектuk
dc.title.alternativeTrade cooperation of Ukraine in the high-tech area
dc.title.alternativeТорговое сотрудничество Украины в сфере высоких технологий: маркетинговый аспект
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.contributor.altauthorВатолинская, Е. В.ru
local.contributor.altauthorБекетов, А. В.ru
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorVatolinska, K. V.en
local.contributor.altauthorBieketov, O. V.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (153)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.6.6
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V153_P053-060.pdf507,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.