Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанько, Ю. І.uk
dc.contributor.authorВовчок, С. В.uk
dc.date.accessioned2021-08-02T20:43:49Z-
dc.date.available2021-08-02T20:43:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДанько Ю. І. Методологічні засади оцінки ефективності управління конкурентним розвитком підприємств [Текст] / Ю. І. Данько, С. В. Вовчок // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 6 (153). - С. 96-109.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18309-
dc.description.abstractУ статті авторами висвітлено основні методологічні підходи до оцінки ефективності конкурентного розвитку підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби на ринках, викликаної процесами глобалізації міжнародних економічних відносин. Наявність широкого спектру підходів у вітчизняній та закордонній літературі дало можливість сформувати власне бачення вказаної проблеми. На основі аналізу сформовано базові групи підходів до вимірювання ефективності конкурентного розвитку на основі порівняння показників ефективності, порівняння конкурентних переваг та вимірювання конкурентоспроможності на основі ринкової частки. Було розглянуто інструментарій оцінювання конкурентного розвитку на різних ієрархічних рівнях управління (макрорівень – конкурентоспроможність країни, мезорівень – конкурентоспроможність галузі, мікрорівень – конкурентоспроможність підприємства). Запропоновано методичний інструментарій, що полягає у побудові матриці стандартизованих значень часткових показників конкурентного розвитку підприємств з метою їх рейтингування за інтегральним показником рівня конкурентоспроможності кожного окремого підприємства. Розглядаючи конкурентний розвиток з позиції конкурентоспроможності підприємства, встановлено, що його стратегічні пріоритети є взаємопов'язаними та обумовлені цілями, яких прагне досягти підприємство на ринку. Запропоновано приділити увагу траєкторіям конкурентного розвитку, підбору методів та інструментів формування системи управління конкурентним розвитком, комплексу стратегічних взаємозв’язків та ресурсному забезпеченню конкурентного розвитку.uk
dc.description.abstractВ статье авторами рассмотрены основные методологические подходы к оценке эффективности конкурентного развития предприятий в условиях обострения конкурентной борьбы на рынках, вызванной процессами глобализации международных экономических отношений. Наличие широкого спектра подходов в отечественной и зарубежной литературе позволило сформировать свое видение указанной проблемы. На основе анализа сформированы базовые группы подходов к измерению эффективности конкурентного развития на основе сравнения показателей эффективности, сравнения конкурентных преимуществ и измерения конкурентоспособности на основе рыночной доли. Были рассмотрены инструментарии оценки конкурентного развития на различных иерархических уровнях управления (макроуровень – конкурентоспособность страны, мезоуровень – конкурентоспособность отрасли, микроуровень – конкурентоспособность предприятия). Суть предложеного методического инструментария состоит в построении матрицы стандартизированных значений частных показателей конкурентного развития предприятий с целью их рейтингования по интегральному показателю уровня конкурентоспособности каждого отдельного предприятия. Рассматривая конкурентное развитие с позиции конкурентоспособности предприятия, установлено, что его стратегические приоритеты являются взаимосвязанными и обусловлены целями, которых стремится достичь предприятие на рынке. Предложено уделить внимание траекториям конкурентного развития, подбору методов и инструментов формирования системы управления конкурентным развитием, комплексу стратегических взаимосвязей и ресурсному обеспечению конкурентного развития.ru
dc.description.abstractIn the article the authors highlight the main methodological approaches to assessing the effectiveness of competitive development of enterprises in the face of intensifying competition in the markets caused by the processes of globalization of international economic relations. The presence of a wide range of approaches in domestic and foreign literature made it possible to form their own vision of this problem. Based on the analysis, basic groups of approaches to measuring the effectiveness of competitive development are formed on the basis of comparison of efficiency indicators, comparison of competitive advantages and measurement of competitiveness on the basis of market share. The tools for assessing competitive development at different hierarchical levels of management were considered (macro-level – the competitiveness of the country, meso-level – the competitiveness of the industry, micro-level – the competitiveness of the enterprise). Methodological tools are proposed, which consists in building a matrix of standardized values of partial indicators of competitive development of enterprises in order to rank them according to the integrated indicator of the level of competitiveness of each individual enterprise. Considering the competitive development from the standpoint of the competitiveness of the enterprise, it is established that its strategic priorities are interrelated and determined by the goals of which the company seeks to achieve in the market. It is proposed to pay attention to the trajectories of competitive development, selection of methods and tools for forming a system of competitive development management, a set of strategic relationships, and resource provision of competitive development.en
dc.languageuk
dc.subjectконкурентний розвитокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectконкурентное развитиеru
dc.subjectпредприятиеru
dc.subjectоценка эффективностиru
dc.subjectуправлениеru
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru
dc.subjectcompetitive developmenten
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectefficiency assessmenten
dc.subjectmanagementen
dc.subjectenterprise competitivenessen
dc.titleМетодологічні засади оцінки ефективності управління конкурентним розвитком підприємствuk
dc.title.alternativeMethodological principles for evaluation of management efficiency of enterprises competitive development
dc.title.alternativeМетодологические основы оценки эффективности управления конкурентным развитием предприятий
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorДанько, Ю. И.ru
local.contributor.altauthorDanko, Yu. I.en
local.contributor.altauthorVovchok, S. V.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (153)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.6.11
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V153_P096-109.pdf890,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.