Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуліна, О. Д.uk
dc.date.accessioned2021-08-02T20:43:49Z-
dc.date.available2021-08-02T20:43:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГуліна О. Д. Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва [Текст] / О. Д. Гуліна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 6 (153). - С. 89-95.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18308-
dc.description.abstractУ наведеному дослідженні обґрунтовано, що розвиток туристично-рекреаційного комплексу на регіональному рівні може мати визначальне значення в міжрегіональному поділі праці й участі в міжрайонному обміні продукцією та послугами лише за умови надання конкурентоспроможного рекреаційного продукту. Доведено, що особливість застосування кластерної стратегії при плануванні розвитку туристично-рекреаційної сфери в Україні базується на тому, що стратегічне планування та розвиток кластерів спираються на систему прогнозування й планування розвитку одиничних територій і підприємств з високим рівнем наявного туристично-рекреаційного потенціалу, в той час як багато інших територій регіону залишаються поза межами регіональних проєктів та програм. Сформовано напрями управління туристично-рекреаційною сферою регіону з урахуванням кластерного підходу, які дозволяють не тільки максимально повною мірою оцінювати поточну ситуацію, а й ефективно використовувати ресурси, необхідні для гармонійного розвитку галузі. Застосування кластерного підходу при координації діяльності об'єктів туристично-рекреаційного підприємництва дозволить створити якісний конкурентоспроможний продукт, що буде мати позитивні наслідки в соціальній, економічній та інших сферах суспільства. Представлено й обґрунтовано формалізовану модель процесу розроблення управлінських рішень у маркетингово-орієнтованому управлінні туристично-рекреаційним підприємницьким комплексом, використання якої дає можливість визначити цільову керуючу функцію з акцентом на основні характеристики туристично-рекреаційного підприємницького комплексу та пріоритетні альтернативи при обґрунтуванні комплексу маркетингових заходів, що забезпечують соціальну та економічну результативність.uk
dc.description.abstractВ приведённом исследовании обосновано, что развитие туристско-рекреационного комплекса на региональном уровне может иметь определяющее значение в межрегиональном разделении труда и участии в межрайонном обмене продукцией и услугами только при условии предоставления конкурентоспособного рекреационного продукта. Доказано, что особенность применения кластерной стратегии при планировании развития туристско-рекреационной сферы в Украине базируется на том, что стратегическое планирование и развитие кластеров опираются на систему прогнозирования и планирования развития единичных территорий и предприятий с высоким уровнем имеющегося туристско-рекреационного потенциала, в то время как много других территорий региона остаются за пределами региональных проектов и программ. Сформированы направления управления туристско-рекреационной сферой региона с учётом кластерного подхода, которые позволяют не только в максимально полной мере оценивать текущую ситуацию, но и эффективно использовать ресурсы, необходимые для гармоничного развития отрасли. Применение кластерного подхода при координации деятельности объектов туристско-рекреационного предпринимательства позволит создать качественный конкурентоспособный продукт, а также будет иметь положительные эффекты в социальной, экономической и других сферах общества. Представлена и обоснована формализованная модель процесса разработки управленческих решений в маркетингово-ориентированном управлении туристско-рекреационным предпринимательским комплексом, использование которой даёт возможность определить целевую управляющую функцию с акцентом на основные характеристики туристско-рекреационного предпринимательского комплекса и приоритетные альтернативы при обосновании комплекса маркетинговых мероприятий, обеспечивающих социальную и экономическую результативность.ru
dc.description.abstractThis study argues that regional development of tourism and recreation industries is of critical significance to the interregional division of labor and participation in interdistrict exchange of products and services, only in the case of ensuring a competitive recreational product. The findings demonstrate that the specifics of a cluster development strategy application in tourism and recreation sectors in Ukraine is based on the premises that strategic planning and clustering paradigm relies upon forecasting and development planning of individual territories and businesses with a high level of tourism and recreation potential whereas a number of other region’s territories remain uninvolved in any regional projects or programs. Based on a cluster approach, the study offers a framework to enhance management support of the regional tourism and recreation businesses that will facilitate fair assessment of the current situation as well as ensure effective utilization of the resources needed for harmonious industry development. The implementation of the cluster approach in coordinating tourism and recreation business activities will contribute to creating a high-quality competitive product, thus imposing important social, economic and other implications for the region and the society. In addition, the study presents a well-grounded formalized model of building a management decision-making process in marketing-driven management of tourism and recreation entrepreneurship which allows identifying the target management function, with a special focus on the core characteristics of tourism and recreation business as well as on the priority alternatives to substantiate an effective marketing action plan to ensure social and economic performance.en
dc.languageuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкластерна організація підприємництваuk
dc.subjectтуристично-рекреаційні комплексиuk
dc.subjectтуристично-рекреаційні кластериuk
dc.subjectкластерная организация предпринимательстваru
dc.subjectтуристско-рекреационные комплексыru
dc.subjectтуристско-рекреационные кластерыru
dc.subjectmarketingen
dc.subjectentrepreneurship clusteringen
dc.subjecttourism and recreation industriesen
dc.subjecttourism and recreational clustersen
dc.titleНауково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництваuk
dc.title.alternativeScientific and methodological approach to building a marketing adaptation strategy in managing cluster development of tourism and recreational entrepreneurship
dc.title.alternativeНаучно-методический подход к определению стратегии адаптации маркетинга в управлении кластерным развитием туристско-рекреационного предпринимательства
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorГулина, Е. Д.ru
local.contributor.altauthorGulina, O. D.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (153)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.6.10
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V153_P089-095.pdf528,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.