Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorБаландюк, Андрій-
dc.date.accessioned2021-07-22T14:39:56Z-
dc.date.available2021-07-22T14:39:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компанії / І. В. Пономаренко, А. Баландюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 355-357.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18187-
dc.description.abstractПредставлено тeopeтичнi ocнoви розробки фірмового стилю компанії. Доведено ефективність використання графічних елементів як компонентів, що орієнтуються на впізнаваність компанії серед конкурентів. Розкрито основні характеристики фірмового стилю, які орієнтовані на максимізацію ефективності маркетингової кампанії. Представлено основні графічні елементи, які входять до складу фірмового стилю компанії. Розкрито сутність брендбуку, який застосовується для надання рекомендацій стосовно ефективного використання фірмового стилю на усіх етапах роботи компанії.uk
dc.description.abstractTheoretical bases of development of the company corporate style are presented. The efficiency of using graphic elements as components that focus on the recognizability of the company among competitors is proved. The main characteristics of corporate identity are revealed, which are focused on maximizing the effectiveness of the marketing campaign. The main graphic elements that are part of the company's corporate identity are presented. The essence of the brand book, which is used to provide recommendations for the effective use of corporate style at all stages of the company.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectbrand bookuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleФірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїuk
dc.title.alternativeCorporate style as the basis of the company's communication policyuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, I.-
local.contributor.altauthorBalandyuk, A.-
local.identifier.doi10.30857/18187-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P355-357.pdf524,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.