Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18104
Назва: | Дизайн книги у творчості Олексія Литвина у контексті еволюції українського графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст. |
Інші назви: | Book design in O. Lytvyn's creative works in the context of the development of Ukrainian graphic design at the end of the 19th and the beginning of the 21st centuries |
Автори: | Павлунь, Василь |
Ключові слова: | український графічний дизайн дизайн книги творчість О. Литвина Ukrainian graphic design book design O. Lytvyn's creative works |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Павлунь В. Дизайн книги у творчості Олексія Литвина у контексті еволюції українського графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст. / В. Павлунь // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 67-70. |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано образні і формотворчі особливості дизайн-книжкових проектів рівненського дизайнера О. Литвина (нар. 1965 р.) у контексті розвитку українського графічного дизайну 1990-2010-х рр. Аргументовано, що формування завершеної дизайн-книжкової концепції майстра припало на кінець 1990-х рр., а найбільш цікаві творчі рішення – на 2009-2013 рр. Диференційовано і проаналізовано дві основні групи дизайн-книжкових робіт О. Литвина: асоціативні, зі стилізованими історичними шрифтами, образно виразною колористикою, цитуванням артефактів культур минулих епох й сформовані на ґрунті постмодерністської естетичної парадигми, з фрагментацією і колажуванням зображень, контрастом витончених дрібномасштабних шрифтів і великих, незаповнених білих площин. The study characterizes image and formative special features of design-based book projects of Rivne designer O. Lytvyn (born in 1965) in the context of Ukrainian graphic design development in the 1990-2010s. The author provides a rationale that the development of the artist’s completed design-based book conception deals with the end of the 1990s, and the most interesting creative solutions concern with the 2009-2013s. The paper differentiates and analyzes two basic groups of O. Lytvyn’s design-based book works: associative ones with stylized historical fonts, image-significant color theory, citation of the artifacts presented from the cultures of the past epochs and developed ones that base on post-modern esthetic paradigm with the fragmentation and pictures’ collaging, contrast of elegant small-scaled fonts and big unfilled white planes. |
DOI: | 10.30857/18104 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18104 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2021_V2_P067-070.pdf | 580,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.