Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18104
Назва: Дизайн книги у творчості Олексія Литвина у контексті еволюції українського графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст.
Інші назви: Book design in O. Lytvyn's creative works in the context of the development of Ukrainian graphic design at the end of the 19th and the beginning of the 21st centuries
Автори: Павлунь, Василь
Ключові слова: український графічний дизайн
дизайн книги
творчість О. Литвина
Ukrainian graphic design
book design
O. Lytvyn's creative works
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Павлунь В. Дизайн книги у творчості Олексія Литвина у контексті еволюції українського графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст. / В. Павлунь // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано образні і формотворчі особливості дизайн-книжкових проектів рівненського дизайнера О. Литвина (нар. 1965 р.) у контексті розвитку українського графічного дизайну 1990-2010-х рр. Аргументовано, що формування завершеної дизайн-книжкової концепції майстра припало на кінець 1990-х рр., а найбільш цікаві творчі рішення – на 2009-2013 рр. Диференційовано і проаналізовано дві основні групи дизайн-книжкових робіт О. Литвина: асоціативні, зі стилізованими історичними шрифтами, образно виразною колористикою, цитуванням артефактів культур минулих епох й сформовані на ґрунті постмодерністської естетичної парадигми, з фрагментацією і колажуванням зображень, контрастом витончених дрібномасштабних шрифтів і великих, незаповнених білих площин.
The study characterizes image and formative special features of design-based book projects of Rivne designer O. Lytvyn (born in 1965) in the context of Ukrainian graphic design development in the 1990-2010s. The author provides a rationale that the development of the artist’s completed design-based book conception deals with the end of the 1990s, and the most interesting creative solutions concern with the 2009-2013s. The paper differentiates and analyzes two basic groups of O. Lytvyn’s design-based book works: associative ones with stylized historical fonts, image-significant color theory, citation of the artifacts presented from the cultures of the past epochs and developed ones that base on post-modern esthetic paradigm with the fragmentation and pictures’ collaging, contrast of elegant small-scaled fonts and big unfilled white planes.
DOI: 10.30857/18104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18104
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P067-070.pdf580,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.