Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18046
Назва: Чат-бот проведення опитування QA-спеціалістів з подальшим формуванням чек-листа
Інші назви: Chat-bot conducting a survey of QA-specialists with the subsequent formation of a checklist
Автори: Ярмоленко, М. В.
Дмитренко, К. О.
Ключові слова: чат-боти
інформаційна технологія
chatbots
information technology
Telegram
CRM
QA
Дата публікації: 22-чер-2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дмитренко К. О. Чат-бот проведення опитування QA-спеціалістів з подальшим формуванням чек-листа : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 123 Комп'ютерна інженерія / К. О. Дмитренко ; наук. кер. М. В. Ярмоленко ; рец. С. А. Міценко. – Київ : КНУТД, 2021. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Мета розробки чат-боту – дати можливість користувачам месенджеру Telegram, які цікавляться сферою IT, пройти тест і дізнатися свій рівень знань в напрямку QA, а також створити чек-лист, який допоможе при тестуванні ПО. Чат-бот буде формувати чек-лист для часто використовуваних пристроїв, що дає можливість більш точно створити чек-лист для тестування. Чат-боти – сучасний та ефективний засіб, який стає дедалі більш популярним для проведення масштабних рекламних кампаній брендів. Враховуючи високий показник конверсії відкриттів і переглядів повідомлень, які приходять до месенджерів, чат-боти є значно ефективнішим за будь-який інший інструмент реклами. Для користувачів буде значно простіше отримати необхідну інформацію в автоматичному режимі за допомогою чат-бота, ніж намагатися отримати ту ж саму інформацію за допомогою пошуку в інтернеті, що значно підвищує лояльність.
The purpose of the chatbot development is to enable Telegram messenger users who are interested in IT to pass the test and find out their level of knowledge in the field of QA, as well as to create a checklist that will help in software testing. The chatbot will generate a checklist for frequently used devices, which allows you to more accurately create a checklist for testing. Chatbots are a modern and effective tool that is becoming increasingly popular for large-scale brand advertising campaigns. Given the high conversion rate of discoveries and views of messages that come to messengers, chatbots are much more effective than any other advertising tool. It will be much easier for users to get the information they need automatically using a chatbot than to try to get the same information through an internet search, which greatly increases loyalty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18046
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін (КІФД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom123_Dmytrenko_Yarmolenko.pdf3,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.