Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, Анатолій-
dc.contributor.authorСмаженко, В. С.-
dc.contributor.authorКолосніченко, Марина-
dc.contributor.authorБатрак, Вадим-
dc.date.accessioned2021-07-08T09:41:38Z-
dc.date.available2021-07-08T09:41:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПередумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайну / А. Шаповал, В. С. Смаженко, М. Колосніченко, В. Батрак // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 201-204.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17949-
dc.description.abstractПроєктування рекламно-інформаційного плакату є складовою дипломного проєкту при створенні колекцій одягу у відповідності до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця. У сучасному культурно-середовищному просторі фешн-індустрії рекламний плакат у лаконічній формі надає узагальнену інформацію про автора колекції, який презентує свій творчій доробок. Він являє собою лаконічний малюнок, комп’ютерну графіку, колаж, фото, які супроводжуються коротким інформативним текстом. Все це потребує комплексних досліджень, спрямованих на просування дизайн-продукту та популяризацію авторських розробок.uk
dc.description.abstractThe design of an advertising and informational poster is an integral part of the diploma design of clothes in accordance with the requirements of the educational – qualification characteristics of a specialist. In the modern fashion industry, the exhibition poster in laconic form provides generalized information about the author of the collection of clothing that presents its creative work. The poster is a laconic drawing, or a photo, computer graphics, with short, but brightly pronounced, remembered by the text directed to informativity, acquisition of products and popularization of the author.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламний плакатuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectавторські ескізи моделей одягуuk
dc.subjectхудожне моделювання костюмаuk
dc.subjectadvertising posteruk
dc.subjectclothing designuk
dc.subjectauthor's sketches of clothing modelsuk
dc.subjectartistic costume modelinguk
dc.titleПередумови проєктування рекламного плакату в сфері фешн-дизайнуuk
dc.title.alternativeResearch of preconditions of designing of an advertising posteruk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorShapoval, A.-
local.contributor.altauthorSmazhenko, V.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M.-
local.contributor.altauthorBatrak, V.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.30857/17949-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionТенденції розвитку арт і фешн-дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V1_P201-204.pdf734,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.