Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorАреф'єв, С. О.-
dc.contributor.authorЗабашта, Євген Юріїович-
dc.date.accessioned2021-06-30T11:22:14Z-
dc.date.available2021-06-30T11:22:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗабашта Є. Ю. Формування механізму розвитку інноваційного підприємництва : дис. ... д-ра філософії з економіки : спеціальність 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, галузь знань 07 - Управління та адміністрування / Забашта Євген Юріїович ; наук. кер. С. О. Ареф'єв ; КНУТД. – Київ, 2020. – 243 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17856-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі запропоновано наукові підходи до формування та розробки механізму інноваційного розвитку підприємництва, класифіковано та уточнено змістове наповнення принципів та етапів на базі яких здійснюється інноваційний розвиток підприємництва. Оскільки діяльність інноваційного підприємництва передбачає якісний новий процес, який відображається в переході від матеріального складу багаторічного успіху підприємницького духу на ринку до його нематеріальних характеристик, таких як знання, можливості та фізичні можливості; інформаційні та інформаційні ресурси в процесі створення споживчої цінності, глобалізація призвела до зникнення меж економічної системи між країнами та можливостей виходу на нові ринки.uk
dc.description.abstractThe dissertation proposes scientific approaches to the formation and development of the mechanism of innovative development of entrepreneurship, classified and specified the substantive content of the principles and stages on the basis of which innovative development of entrepreneurship is carried out. Whereas the activity of innovative entrepreneurship involves a qualitative new process, which is reflected in the transition from the material composition of the long-term success of the entrepreneurial spirit in the market to its intangible characteristics, such as knowledge, capabilities and physical capabilities; information and information resources in the process of creating consumer value, globalization has led to the disappearance of the borders of the economic system between countries and opportunities to enter new markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectнововведенняuk
dc.subjectзбалансована стратегіяuk
dc.subjectінноваційний механізмuk
dc.subjectризикuk
dc.subjectтеоретико-методологічні інструментиuk
dc.subjectалгоритм формуванняuk
dc.subjectметодичний підхідuk
dc.subjectentrepreneurshipuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectbalanced strategyuk
dc.subjectinnovative mechanismuk
dc.subjectriskuk
dc.subjecttheoretical and methodological toolsuk
dc.subjectforming algorithmuk
dc.subjectmethodical approachuk
dc.titleФормування механізму розвитку інноваційного підприємництваuk
dc.title.alternativeFormation of the mechanism of development of innovative entrepreneurshipuk
dc.typeDissertationuk
local.contributor.altauthorZabashta, E.-
local.thesis.degreeдоктор філософії з економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.thesis.code076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk
local.date.defense2020-
local.subject.method0uk
local.identifier.placeКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертації
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210624_302.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.