Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorКретова, Д. В.-
dc.date.accessioned2021-05-31T10:07:37Z-
dc.date.available2021-05-31T10:07:37Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Кретова // Ефективна економіка. – 2017. – № 4. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17722-
dc.description.abstractУ статті виявлено специфічні особливості рекламування вищих учбових закладів та досліджено сучасні методики розробки рекламної кампанії. В процесі дослідження застосовано метод класифікації та логіко-теоретичного узагальнення, метод синтезу та аналізу. Визначено вплив маркетингу на діяльність освітніх закладів в період модернізації освіти, окреслені основні цілі та завдання рекламної кампанії ВНЗ. Обґрунтовано важливість встановленої послідовності етапів розробки рекламної кампанії ВНЗ та запропоновано шляхи оптимізації процесу в цілому та на кожному з етапів.uk
dc.description.abstractIn the article revealed the specific features of the advertising institutions of higher education and studied modern methods of development of an advertising campaign. In the process of the study applied the method of classification and logical-theoretical generalization, the method of synthesis and analysis. The influence of marketing in activity of educational institutions in the period of modernization of education, defines the main goals and objectives of the advertising campaign of the university. Justified the importance of a fixed sequence of stages of development of an advertising campaign of the university and propose ways to optimize the process as a whole and for each of the stages.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectмаркетингові ціліuk
dc.subjectзасоби рекламуванняuk
dc.subjectплан рекламних заходівuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectmarketing goalsuk
dc.subjectmeans of advertisinguk
dc.subjectplan of promotional eventsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleДослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeFeatures of methodology development advertisement campaign for higher schooluk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorKretova, D.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.sourceЭффективная экономикаuk
local.sourceEfektyvna ekonomikauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_307.pdf316,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.