Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorЛучанська, І. В.-
dc.date.accessioned2021-05-31T10:00:00Z-
dc.date.available2021-05-31T10:00:00Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5497uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні та методологічні засади актуальних напрямів розвитку public relation вищого навчального закладу, які ґрунтуються на специфіці даного сегменту ринку та цільової аудиторії. Розглянуто обґрунтування основних сучасних поглядів вчених на шляхи розвитку PR в розрізі формування іміджу освітніх закладів.uk
dc.description.abstractThe article considers theoretical and methodological basis of current trends of public relations of the university, based on the specifics of this market segment and target audience. Considered the most common method applied economic research such as analysis and synthesis.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjecteducational servicesuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectpublic relationsuk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjectimage and reputationuk
dc.titlePublic relation як система формування іміджу вузуuk
dc.title.alternativePublic relation as a system for forming the image of the universityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorLuchanska, I. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.sourceЭффективная экономикаuk
local.sourceEfektyvna ekonomikauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5497uk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20210527_306.pdf299,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.