Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Т.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2021-05-25T13:49:05Z-
dc.date.available2021-05-25T13:49:05Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationЛуців Т. Методологія оцінки ефективності брендінгу / Т. Луців, О. С. Євсейцева // Маркетинг очима молоді : збірник статей молодих вчених та студентів за підсумками ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 4 червня 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 38-43.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17698-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.titleМетодологія оцінки ефективності брендінгуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХмельницькийuk
local.conference.date2020-06-04-
local.conference.nameМаркетинг очима молодіuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210520_309.pdf401,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.