Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСлухай, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorСинявська, О. Є.-
dc.date.accessioned2016-06-03T11:45:43Z-
dc.date.available2016-06-03T11:45:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСинявська О. Є. Російська комерційна номінація XIX-XXI століть в комунікативно-функціональних вимірах : автореф. дис. … канд. філол. наук : 10.02.02 / Синявська Ольга Євгенівна ; наук. кер. Н. В. Слухай. – Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка. – Київ, 2016. – 22 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1767-
dc.description.abstractДисертація присвячена дослідженню російських комерційних номінацій XIX-XXI століть у комунікативно-функціональному аспекті. У роботі визначено лінгвістичний статус результатів комерційної номінації; описано екстралінгвістичні критерії, що обумовлюють своєрідність російських комерційних номінацій різних історичних періодів; здійснено аналіз комерційних номінацій XIX-XXI століть на графічному, фонетичному, лексико-семантичному і словотвірному рівнях; виокремлено основні типи комерційних назв у дореволюційний, радянський та сучасний період залежно від ілокутивних функцій, які вони виконують; визначено інвентар і продуктивність мотивем, що реалізуються в корпусі комерційних номінацій XIX-XXI століть; установлено постійні упродовж еволюції російського комерційного найменування мотивувальні ознаки, а також специфічні для кожного періоду розвитку комерційного імені; виявлено найбільш ефективні мотивеми, що використовуються при створенні радянських і сучасних комерційних номінацій за допомогою параметричного аналізу; простежено специфіку сприйняття продуктивних мотивем радянського та сучасного періодів різними віковими групами потенційних споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомерційна номінаціяuk
dc.subjectкомунікативно-функціональний підхідuk
dc.subjectномінативний актuk
dc.subjectілокутивна функціяuk
dc.subjectмотивемаuk
dc.subjectпараметричний аналізuk
dc.titleРосійська комерційна номінація XIX-XXI століть у комунікативно-функціональних вимірахuk
dc.title.alternativeРусская коммерческая номинация XIX-XXI веков в коммуникативно-функциональных измеренияхuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorСинявская, Ольга Евгеньевна-
local.contributor.altauthorСинявська, О. Є.-
local.thesis.degreeкандидат філологічних наукuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.thesis.code10.02.02uk
local.date.defense2016-02-25-
local.subject.method1uk
local.identifier.placeІнститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертації
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
thesis.pdf495,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.