Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумік-Гладка, К. Г.-
dc.contributor.authorСалюк, А. П.-
dc.date.accessioned2021-05-09T13:14:02Z-
dc.date.available2021-05-09T13:14:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНаумік-Гладка К. Г. Алгоритм впровадження систем аналітики та Інтернет-маркетингу для підприємства / К. Г. Наумік-Гладка, А. П. Салюк // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 79-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17542-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості формування системи аналітики для підприємства сфери послуг. Різноманітність інструментів Інтернет-маркетингу ставить важку задачу для Інтернет-маркетологів, тому кожний інструмент потрібно обирати доцільно враховуючи послугу та цільову аудиторію. В цій роботі розглянутий інструмент – контент-маркетинг, який належить до класу методів продажів, які на початку їх використання дають мінімальний ефект. Той же ефект акумулюється і, з часом, ми отримуємо все більший і більший результат при мінімумі додаткових зусиль. Це помітно, наприклад, в разі просування блогу компанії або при розкручуванні в соціальних мережах. Тому необхідно враховувати не тільки сучасні інструменти, а і стратегію маркетингу.uk
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of the formation of the analytics system for the service sector. The variety of Internet marketing tools poses a difficult task for Internet marketers, so each tool should be chosen appropriately, taking into account the service and the target audience. In this work, a lazy tool – content marketing, which belongs to the class of sales methods that at the beginning of their use give minimal effect. The same effect accumulates and, over time, we get more and more results with a minimum of extra effort. This is noticeable, for example, in the case of promoting the company's blog or when promoting on social networks. Therefore, it is necessary to consider not only modern tools, but also marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectалгоритм Інтернет-маркетингуuk
dc.subjectсистема аналітикиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectInternet marketing algorithmuk
dc.subjectanalytics systemuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.titleАлгоритм впровадження систем аналітики та Інтернет-маркетингу для підприємстваuk
dc.title.alternativeAlgorithm of implementation of analytics and Internet marketing systems for enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorNaumik-Gladka, K.-
local.contributor.altauthorSaliuk, A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P079-082.pdf748,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.